يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۶:۳۴:۴۶
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۳۰۱۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷
هم زمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) مراسم عزاداری همراه با یادبود سردار دل‌ها و یادواره شهدای حوزه مقاومت بسیج کربلا برگزار شد.
یاد و خاطره 22 شهید حوزه مقاومت بسیج کربلا با محوریت فرمانده شهیدشان سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی همزمان با سالروز شهادت بی بی دوعالم حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار شد.

سردار بیانی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس در این مراسم، ضمن تشریح حادثه غدیر خم گفت: هفتاد و دو روز بعد از حادثه غدیر خم حضرت محمد(ص) رحلت کردند و عده ای بدون توجه به این حادثه تاریخی در سقیفه بنی ساعده برای جانشینی آن حضرت جلسه گرفته و مقدمات انحراف اسلام را رقم زدند.

وی افزود :شکافتن فرق مبارک حضرت علی (ع)، شکستن پهلوی حضرت فاطمه(س)، پاره پاره شدن جگر امام حسن(ع) و حادثه عاشورا نتیجه سقیفه بنی ساعده بود.

سردار بیانی در ادامه گفت: ما مدیون شهدا هستیم و اگر امروز در جامعه آرامش داریم بخاطر جانفشانی و ایثارگری شهدا، رزمندگان، اسرا و جانبازان است.

وی افزود: در 200 سال گذشته به واسطه بی لیاقتی پادشاهان با هر تهدیدی بخشی از خاک این شور جدا شده اما در جنگ تحمیلی در یک مرز طولانی با پشتیبانی 42 کشور دنیا رژیم بعث عراق به ما حمله کرد،اما با ایستادگی شیرمردان و شیرزنان ایرانی و جانفشانی شهدا و ایثارگران یک وجب از خاک ما کم نشد.

سردار بیانی تصریح کرد: جنگ تحمیلی برای نابودی انقلاب و نظام اسلامی طراحی شده بود، اما با درایت و تیزهوشی امام خمینی به نقطه شکوفایی و درخشندگی ملت ایران تبدیل شد و امروز به عنوان الگویی فراتر از جغرافیای کشور و ظهور مقاومت اسلامی و ضد صهیونیستی در منطقه مبدل شده است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس گفت: اگر شجاعت ها، ایثار، از خودگذشتگی‌ها و جان نثاری‌های شهدا و رزمندگان اسلام در آن روزها نبود، الان آرامش و آسایش در جامعه وجود نداشت، به همین جهت خلوص پاک آن شهدا و قطرات خونی که در مسیر انقلاب اهداء کرده‌اند با هیچ چیزی قابل مقایسه نیست.

وی با اشاره به ولایتمداری و احترام به بزرگتر در سیره شهداء وییان اینکه یکی از اهداف یادواره شهدا بصیرت افزایی است، گفت: برگزاری یادواره شهدا نقش مؤثری در روشنگری، بصیرت افزایی و دشمن شناسی جامعه دارد و زمینه آشنایی جوانان و نسل جوان را با افکار شهدا و اهداف آنها فراهم می‌کند.

سردار بیانی در پایان صحبت‌های خود با اشاره به فتنه اخیر گفت: شعار زن، زندگی، آزادی برای اسلام و ایران است و نگاه غربی‌ها به زن صرفا تبلیغاتی و استفاده جنسی بوده و جهت پیشبرد اهداف پلیدشان این گونه موارد را به نفع خود مصادره می کنند.

به گزارش بسیج، در پایان مراسم مداحان حرم مطهر حضرت شاهچراغ در رسای حضرت فاطمه زهرا(س) و ‌شهدا به مرثیه سرایی پرداختند.



نام:
ایمیل:
* نظر: