جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۴:۳۱:۴۶
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۳۰۴۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴
دختران زهرایی شهرستان ارسنجان در امتحان عشق و ارادت به بی بی دوعالم سربلند بیرون آمدند.
به همت هیأت رزمندگان اسلام، بسیج دانش آموزی و آموزش و پرورش شهرستان ارسنجان اجتماع بزرگ دختران زهرایی با حضور بیش از ۲۵۰۰ نفر از دانش آموزان مدارس دخترانه شهر ارسنجان برگزار شد.
به گفته سرهنگ پاسدار امین منوچهری مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان ارسنجان این مراسم با حضور مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری فارس،دکتر حق نجات مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس در امور بانوان،داوودی کارشناس امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش ،خانواده سردار شهید عبدالله اسکندری ،فرماندار ،مدیر و کارکنان مدیریت آموزش وپرورش ،کارکنان و دانش آموزان مدارس دخترانه شهر ارسنجان در سالن ورزشی دانشگاه آزاد برگزار شد.

دکتر رضایی فرماندار شهرستان ارسنجان ضمن ستایش عزت مادران و زنان ایرانی خاطر نشان کرد: خداوند را شاکر یم که در فضای شهید و شهادت ،امروز بانوان ما در مسیر اعتلای فرهنگ دینی در حال ایثارگری و انجام وظیفه هستند.
وی در ادامه تصریح کرد :همگان باید در مسیر انقلاب و رهنمودهای امام راحل حرکت کنیم تا هیچ اندیشه ای خواسته و ناخواسته نتواند به عزت بانوان ما خدشه ای وارد کند.

سید اکبر کاظمی مدیر آموزش و پرورش نیز ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ،تفکر در زندگی حضرت فاطمه و الگو پذیری از این بانوی مکرم را منشأ خیر و برکت در زندگی مردان و زنان مسلمان دانست.

دکتر حق نجات مشاور مدیرکل آموزش و پرورش فارس با تشکر و قدردانی از دست اندرکاران برگزاری چنین مراسم باشکوهی خطاب به دانش آموزان گفت :شما ثروت های گرانقدر این سرزمین هستید.

وی خاطر نشان کرد: فاطمه زهرا (س) با شکوه ترین خلقت خدا است که نبی مکرم اسلام در باره ایشان می فرمایند:(( فاطمه پاره تن من ، زیباترین خلقت خدا و سوغاتی از معراج بر من است.))
وی خاطرنشان کرد :همه ما باید دست در دست مهربان مادرمان حضرت فاطمه زهرا (س) بگذاریم تا راه را گم نکنیم و همیشه بر صراط مستقیم و در حمایت از ولایت و امامت گام برداریم.

دکتر حق نجات با ابراز خرسندی از حضور همسر سردار شهید عبدالله اسکندری در این مراسم با شکوه خاطر نشان کرد: حاجیه خانم سالاری همسر سردار شهید عبدالله اسکندری با حجاب، شخصیت و کلام نافذشان به ما آموختند که اگر قلبمان در گرو توحید باشد می توانیم همچون فاطمه زهرا(س) در جامعه نور افشانی کنیم.

از دیگر برنامه های اجرا شده در این مراسم همخوانی سرود سلام فرمانده و اجرای سرود حجاب،مراسم استقبال از همسر سردار شهید حاج عبدالله اسکندری ،سخنرانی، مداحی و مولود خوانی،رونمایی از کیک ۱۸ متری،تقدیر از همسر سردار شهید عبدالله اسکندری ،اهدا جوایز به دانش آموزان ملقب به نام های حضرت زهرا (س) و مراسم نور افشانی بود.

در پایان این مراسم باشکوه و معنوی یک بسته فرهنگی شامل یک جلد کلام الله مجید ، سربند حضرت زهرا (س)،کتاب مالک زمان، عکس مقام معظم رهبری و سردار شهید سلیمانی به دانش آموزان اهدا شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: