دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۱:۱۵:۳۵
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۳۰۴۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵
به مناسبت آغاز دهه فجر و همزمان با ورود امام خمینی به میهن اسلامی، زنگ انقلاب با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی، مسؤولین ادارات و نهادها، دبیران و کارکنان آموزش و پرورش، در مدرسه بانو مجتهده امین نواخته شد.
در نخستین روز از دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین بهار آزادی زنگ انقلاب در مدرسه بانو مجتهده امین نواخته شد.
دکتر کاووس رضایی فرماندار شهرستان ارسنجان در آیین نواختن زنگ انقلاب و جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مدرسه بانو مجتهده امین ضمن تبریک آغاز چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی بیان کرد: لازم است نسل جوان بخصوص دانش آموزان با دوران تیره وتار قبل از انقلاب و تاریخ پرافتخار و عزتمندانه انقلاب آشنا شوند.

وی افزود: 12 بهمن 1357 از لحظه ورود حضرت امام خمینی (ره) به ایران لرزه بر اندام قدرت‌های استکباری افتاد و امروز که چهل و چهارمین سال انقلاب اسلامی را گرامی می داریم باید به عظمت امام به عنوان معمار کبیر انقلاب اسلامی به بزرگی یاد کنیم.

 رضایی ضمن اشاره به نقش بی بدیل حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) در صلابت انقلاب و تداوم راه نورانی امام خمینی (ره) گفت :رهبر معظم انقلاب با خردمندی و استمداد از خداوند متعال و امام عصر (عج) کشتی انقلاب را از ناملایمات عبور داده و انشاالله با قیام جهانی حضرت مهدی(عج) این پرچم پرافتخار، با دستان با کفایت ایشان به تنها منجی عالم بشریت خواهد رسید.

وی خطاب به دانش آموزان گفت: شما باید ضمن آشنایی با تاریخ انقلاب با تولید علم ودانش واندیشه در مسیر عظمت بخشی به این نعمت بزرگ خداوند حرکت کرده و به عنوان آینده سازان کشور خود را برای یک رسالت جهانی در پرتو انقلاب اسلامی آماده کنید.

در ادامه مراسم زنگ انقلاب توسط فرزند شهید انقلاب و مسؤولین نواخته شد.




نام:
ایمیل:
* نظر: