جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۲:۲۵:۱۶
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۳۰۴۱۵
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰
جشن بزرگ چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد ابالفضل العباس (ع) شهرستان ارسنجان برگزار شد.
به همت ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان جشن بزرگ چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد ابالفضل العباس (ع) برگزار شد .

حجت الاسلام بهرامی امام جمعه شهرستان ارسنجان در این مراسم گفت: جهاد تبیین براساس فرمایش مقام معظم رهبری، ضرورت جامعه امروز است و مسؤولین و تریبون داران باید در قبال جامعه اسلامی احساس وظیفه کرده و در خصوص مسائل مهم بخصوص دستاوردهای انقلاب که برای جوانان ما جای سوال است، روشنگری عاقلانه و منطقی داشته باشند.

وی افزود: ارتباط‌گیری با اقشار مختلف مردم جامعه و پاسخ به سوالات و نقدهای آنها باید در هر فرصتی بخصوص بصورت چهره به چهره انجام شده تا ابهامات زیادی که رسانه های بیگانه در ذهن جوانان ما ایجاد کرده اند، برطرف شود.

حجت الاسلام بهرامی گفت: ما نباید بدون تلاش و جهاد تبیین از نسل سوم انقلاب مانند نسل اولی ها توقع دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن را داشته باشیم، چون آنها در حلقه محاصره شبکه های بیگانه قرار گرفته اند.

وی ضمن بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز یک عده خود تحقیر با تاسی از بیگانگان ناجوانمردانه کشور بزرگ ایران را با کشورهایی مانند افغانستان مقایسه می کنند.

امام جمعه شهرستان ارسنجان در شرایط کنونی طرح و پاسخ دادن به سؤال‌هایی چون چگونگی شکل گیری انقلاب، اهداف انقلاب، واکنش دشمنان در قبال انقلاب، علت عدم تحقق کامل دستاوردهای انقلاب و فرجام انقلاب را مصداق جهاد تبیین دانسته و افزود: باید به آنچه می‌خواهیم تبیین کنیم احاطه کامل داشته باشیم و مخاطب و جامعه هدف خود را بشناسیم و از ابزار صحیح جهاد تبیین استفاده کنیم.

از دیگر برنامه های این مراسم اجرای گروه سرود، شعر خوانی، قرائت مقاله، مولودی خوانی و تقدیر از پاسداران شاغل و بازنشسته حاضر در جلسه بود.

نام:
ایمیل:
* نظر: