چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۴:۵۵:۳۸
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۳۰۴۲۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰
در دهه مبارک فجر به همت ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان؛
به مناسبت ایام مبارک دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران مراسم دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران با حضورکارکنان ناحیه مقاومت بسیج، فرماندار و ریاست بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان ارسنجان برگزار شد.
در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، جمعی از مسؤولین ادارات و کارکنان ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان ضمن دیدار با خانواده شهدا از نزدیک با آنها دیدار و گفتگو کردند.

 رضایی فرماندار شهرستان ارسنجان با اشاره به اینکه خانواده شهدا با صبر و استقامت در فراق فرزندان شهید خود، تجلی بخش گوهر شهادت در جامعه و سرچشمه ایثار و فداکاری هستند، افزود: این عزیزان حق بزرگی بر گردن همه ما دارند و امروز زنده نگه داشتن یاد شهيدان والامقام و استمرار راه آنها، وظیفه همگانی است. وی با بیان این نکته که همانطور که عاشورا فراموش نشده یاد شهدا نیز فر اموش نخواهد شد.

وی افزود: خانواده شهدا افتخار نظام هستند و ما تا همیشه مدیون خانواده شهدا هستیم.

فرماندار شهرستان ارسنجان خطاب به خانواده معظم شهدا گفت: شما میراث دار مکتب سیدالشهدا هستید ودر زنده نگه داشتن ارزش‌های اسلام و انقلاب، زینب وار عمل کردید.

 رضایی در پایان گفت: انشاالله که هر لحظه به علو درجات شهدا افزوده شود و آن بزرگواران دستگیر رهروانشان در دنیا و آخرت باشند.

نام:
ایمیل:
* نظر: