آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳
فرمانده سپاه شهرستان کازرون:
فرمانده سپاه شهرستان کازرون گفت: ۱۵۰۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان شهرستان کازرون در ماه مبارک رمضان اهداء می‌شود.
 سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شرستان کازرون اظهار داشت: به مناسبت ماه مبارک رمضان15000 بسته معیشتی در بین نیازمندان تقسم خواهد شد.

وی ادامه داد: خدا را شاکریم اقدامات خوب و پسندیده توسط گروههای جهادی و مجموعه‌های مردمی و خیرین شهرستان کازرون در ماه مبارک رمضان در بحث انفاق و اطعام و افطار نیازمندان و توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان صورت گرفته است.

سرهنگ توکل اظهار داشت: با هماهنگی های صورت گرفته بسیج سازندگی سپاه شهرستان کازرون و حمایت بسیج سازندگی سپاه فجر وبا استفاده از ظرفیت های مختلف شهرستان15000 بسته معیشتی به ارزش هربسته یک میلیون تومان در سطح شهرستان با استفاده از ظرفیت گروه های جهادی و پایگاه های مقاومت بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

وی تصریح کرد: بسته های معیشتی شامل برنج، گوشت، مرغ، ماکارونی، رب گوجه ، روغن، خرما و حبوبات بوده که در ایام لیالی قدر با برنامه ریزی صورت گرفته اهداء خواهد شد.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون یادآور شد: مشخصات نیازمندان اهداء بسته معیشتی در بانک معسرین و نیازمندان سپاه فجر فارس ثبت می باشد که با توجه به وضعیت نیازمندان و معرفی خانوادههای کم برخوردار توسط پایگاههای و گروههای بسیج سازندگی در مناطق استحفاظی ارسال شده است.

وی خاطر نشان کرد: از ابتدای سال جاری در مناسبت های مختلف به همت خیرین کمک به خانوادههای برخوردار در دستور کار بوده و خدا را شاکریم با همکاری مسئولین و خیرین در موضوعات مختلف همچون بسته های معیشتی، پوشاک و غذای گرم در امر خداپسندانه کمک به محرومین شهرستان کازرون از شهرستان های ممتاز در کشور محسوب می شود.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: