آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳
فرمانده سپاه خرامه:
فرمانده سپاه خرامه گفت: با اجرای رزمایش کمک مؤمنانه به مناسبت ماه مبارک رمضان، تعداد ۱۰۰۰ بسته معیشتی با حضور مسئولین شهرستان تهیه و توزیع شد.
سرهنگ پاسدار سیامک صادقی فرمانده سپاه خرامه با تسلیت ایام شهادت حضرت علی(ع) اظهار داشت: به مناسبت ماه مبارک رمضان و لیالی قدر و در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص اجرای رزمایش کمک مؤمنانه، تعداد 1000 بسته معیشتی با حضور مسئولین شهرستان تهیه و توزیع شد.

وی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان امسال 1000 سبد حمایتی به ارزش هر سبد معیشتی یک میلیون تومان و جمعا یک میلیارد تومان بین نیازمندان شهرستان توزیع می‌شود، افزود: اقلام سبد غذایی شامل برنج، مرغ، خرما، روغن، رب، حبوبات، ماکارونی و سایر اقلام پرمصرف این ماه بوده است.

صادقی با اشاره به جزئیات بسته حمایتی ماه رمضان گفت: این سبدهای غذایی توسط فرماندهان پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت، گروه‌های جهادی در میان خانواده‌های نیازمند در سطح شهرستان خرامه توزیع شد.

سرهنگ صادقی افزود: در ابتدای سال جاری و عید نوروز نیز مبلغ 250 میلیون تومان حواله خرید کفش و پوشاک نیز توسط این ناحیه در بین محرومین توزیع شد.

به گفته فرمانده سپاه خرامه، قرارگاه محرومیت زدایی سپاه فجر، خیرین و گروه های جهادی در تهیه و توزیع بسته های معیشتی با این ناحیه همکاری کردند.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: