آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴
بیانیه سپاه فجر فارس؛
بیانیه سپاه فجر فارس: به مناسبت روز جهانی قدس
بسْم اللّه الرّحْمٰن الرّحیم

سبْحان الّذی أسْرىٰ بعبْده لیْلًا من الْمسْجد الْحرام إلى الْمسْجد الْأقْصى الّذی بارکْنا حوْله لنریه منْ آیاتنا ۚ إنّه هو السّمیع الْبصیر

آزادی قدس شریف از لوث اشغالگران، هدف مقدس و دغدغه مشترکی بوده که در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی حامیان بی شمار ملت مظلوم فلسطین را در سرتاسر جهان گرد یکدیگر آورده است. «آزادی قدس» منبعث از گفتمان اصیل مقاومت و نقطه مقابل گفتمان سازش با دشمنان قسم خورده اسلام و بشریت محسوب می‌شود.

در حقیقت شرکت مسلمانان در راهپیمایی روز قدس باعث ایجاد همدلی و اتحاد میان شیعه و سنی در سطح جهان است که با سر دادن ندای هیهات من الذله و مرگ بر اسرائیل و اعلام انزجار از جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل، این نکته را به سراسر دنیا می‌رساند که اسرائیل، این غده سرطانی منطقه، هیچ گاه نمی‌تواند میان امت اسلامی جدایی بیندازد و بایستی از سطح روزگار محو شود.


چهار دهه قبل، اقدام هوشمندانه‌ی امام خمینی (ره) برای تعیین روز قدس، فریاد حق طلبی مردم مظلوم فلسطین را به گوش جهانیان رساند و ما امروز شاهد هستیم صهیونیست غاصب به رغم حمایت‌‌های گسترده‌ی قدرت‌های استعمارگر جهان و شبکه‌های رسانه‌ای همچنان به عنوان یک رژیم جعلی و کودک کش در جهان شناخته می‌شود.
گرامیداشت روز قدس و ابراز همدلی و همبستگی با مردم فلسطین و نمایش قدرت توده‌ها علیه بیداد رژیم مستکبر صهیونیستی، وظیفه‌ای انسانی، دینی و جهانی است. بدون شک راهپیمایی جهانی روز قدس، کلید انسجام بیرونی ملت‌ها و نیز وحدت درونی و جهادی گروه‌های مقاومت فلسطین است که باید هرچه باشکوهتر و گسترده‌تر و با هدف افزایش اقتدار و روحیه ملت مظلوم فلسطین برگزار شود.
سپاه فجر و آحاد مردم مومن و ولایتمدار استان فارس ضمن حمایت از حقوق پایمال شده ملت فلسطین از عموم ملت مومن و روزه دار دعوت می کند بار دیگر ضمن تجدید پیمان با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره)ومقام معظم رهبری روز جمعه همراه و همگام با مردم خداجوی ایران اسلامی وتمامی مسلمانان وظلم ستیزان جهان در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت کرده وفریاد رسای خود در حمایت از ملت ستمدیده فلسطین را به گوش جهانیان برسانند.
نام:
ایمیل:
* نظر: