يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۱:۳۳:۴۰
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۳۰۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹
ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان با تهیه و آماده سازی ۱۵۰۰ بسته کمک معیشتی برای هم وطنان نیازمند، جلوه‌ای از ایثار و همدلی را به نمایش گذاشت.

در ادامه نهضت کمک مومنانه به همت ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان 1500 بسته معیشتی به مناسبت میلاد کریم اهل بیت(ع) در سطح شهرستان توزیع شد.

سرگرد پاسدار علی قانع فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان گفت‌: پیوند مستحکم مردم مسلمان و مسؤولین انقلابی با مکتب اهل بیت(ع) به ویژه سیره کریمانه امام حسن مجتبی (ع)، تجلی از خودگذشتگی و کمک‌های مومنانه مردم متدین و روزه‌دار، بسیجیان جهادگر و مسؤولین انقلابی را در حمایت فراگیر از محرومان و نیازمندان جامعه در شرایط سخت اقتصادی به ظهور رساند.

وی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای ابراز همدردی و کمک به خانواده های نیازمند و ایتام است، افزود: به مناسبت ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) 1500 بسته معیشتی که توسط قرارگاه محرومیت زدایی سپاه و گروههای جهادی شهرستان تهیه گردیده بود توسط حوزه ها ،پایگاههای مقاومت و گروههای جهادی شهرستان بین فقرا و نیازمندان توزیع شد.

 قانع، ارزش هر بسته معیشتی را بالغ بر ۷۵۰/۰۰۰تومان دانست که شامل یک کیسه برنج ده کیلویی،دو بسته ماکارونی،چهار کیلو مرغ،یک قوطی رب گوجه،دوبطری روغن مایع،یک بسته نخود لپه و یک ظرف خرمای تازه است.


نام:
ایمیل:
* نظر: