چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۵:۵۵:۱۹
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۳۰۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳
با حضور مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان فارس؛
به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم، مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان فارس و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ارسنجان با خانواده طلبه شهید عبدالصمد کاووسی دیدار کردند.

به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم، حجت الاسلام بهرامی نسب مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان فارس، حجت الاسلام محمودی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ارسنجان و جمعی از کارکنان سپاه و بسیجیان با خانواده طلبه شهید عبدالصمد کاووسی دیدار کردند.

حجت الاسلام بهرامی نسب مسؤول بسیج طلاب و روحانیون استان فارس در این دیدار، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و ۴ هزار شهید روحانی بخصوص 350 شهید روحانی استان فارس در دوران هشت سال جنگ تحمیلی گفت: روحانیون شهید به معنای واقعی هم قبل از جنگ جهاد داشتند و هم در دوران دفاع مقدس در عرصه نبرد و ایثار و مقاومت پیشتاز بوده و در بین اقشار جامعه روحانیون بیشترین شهید را تقدیم نظام و انقلاب کرده اند.

وی ضمن بیان اهمیت تکریم والدین شهدا در راستای حفظ فرهنگ ارزشی شهادت افزود: پدر و مادر شهدا نعمت هایی هستند که کم کم از دست ما می‌روند و ما باید قدر آنها را دانسته و با تلاش و مجاهدت سعی کنیم مثل فرزندانشان بتوانیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را حفظ کنیم.

حجت الاسلام بهرامی نسب در پایان گفت: امیدوارم خداوند به ما توفیق بدهد که رهروان راستین شهیدان باشیم و در آن مسیری که شهدا انتخاب کردند، قدم بگذاریم.





نام:
ایمیل:
* نظر: