چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۲:۰۱:۲۰
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۳۰۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳
مسؤول بسیج طلاب و روحانیون استان فارس گفت: بیشترین تاکید و سفارش در وصیت نامه شهدا توصیه به نماز، پیروی از ولایت فقیه و رعایت حجاب و عفاف است.

ه مناسبت هفته عقیدتی سیاسی وهفته معلم یادواره آبروی محله" طلبه  شهید پرویز زارعی و برادر شهیدش خسرو زارعی" با  حضور  بسیجیان، کارکنان سپاه، خانواده معظم شهدا و کارکنان بنیاد شهید در منزل پدرشهید واقع در روستای دهبید برگزار شد.

حجت الاسلام بهرامی نسب مسؤول بسیج طلاب و روحانیون سپاه فجر استان فارس گفت: امنیت امروز را مدیون ایثار شهدا و صبر خانواده آنها هستیم و از خداوند متعال می خواهیم که ما را از پیروان راستین شهیدان قرار دهد.

وی افزود: شهدا مردانی از جنس مردانگی، جهاد و شهادت هستند که در دامان پُر مهر مادران و سرسفره حلال پدر خود پرورش یافتند و جان خود را برای حفظ امنیت و آرامش مردم این سرزمین در طبق اخلاص نهاده و تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کردند و باید دست و پای پدر شهدا را بوسید که ایثار کرده و از پاره تن خود گذشتند.

حجت الاسلام بهرامی نسب با اشاره به مضمون وصیت نامه‌های شهدا گفت: بارها در وصیت‌نامه‌های شهدا خوانده‌ایم که بر حفظ ارزش های اسلامی تاکید کرده اند. آنها بارها ما را به نماز اول وقت،حفظ حجاب و پشتیبانی از ولایت فقیه توصیه نموده اند.

وی افزود:شهدا جز آن سه مورد بحث احترام به والدین را هم خیلی مورد تاکید قرار داده و ما را به این امر مهم راهنمایی کرده اند.
مسؤول بسیج طلاب و روحانیون استان فارس تصریح کرد: شیر پاک مادر و نان و لقمه حلال پدر باعث شده که اینچنین جوان‌هایی تربیت شوند و جان خود را برای امام زمانشان فدا کنند و به همین خاطر ادا کردن حق پدران و مادران شهدا که در دوری فرزندانشان سختی‌هایی متحمل شده اند کار ساده ای نیست.

حجت الاسلام بهرامی نسب در ادامه به نیابت از حاضران پای پدر شهید را بوسیده و از زحمات خانواده شهدا تجلیل کردند.

در پایان این مراسم، مداح اهل بیت (ع) کربلایی رضا اعتمادی به ذکر رشادت‌های شهدای کربلا و رهروان آنها در جنگ تحمیلی پرداخت.


نام:
ایمیل:
* نظر: