شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۲:۰۷:۰۷
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۳۰۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵
نمایندگی، ولی فقیه سپاه فجر:
نمایندگی، ولی فقیه سپاه فجر در ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی گفت: لازمه تمدن اسلامی ولایت است و ولایت فقیه تنها راه تضمین شده در حرکت به سوی ظهور است.

در ایام سالروز شهادت استاد مطهری همایش هفته عقیدتی سیاسی توسط سپاه ناحیه ارسنجان با سخنرانی حجت الاسلام محمودی زاده نمایندگی ولی‌فقیه سپاه فجر استان فارس در سالن بصیرت ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان برگزار شد.

حجت الاسلام محمودی زاده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فجر استان فارس با تشریح اهداف انقلاب اسلامی پرداخته و هدف از ارسال پیامبران را تشکیل تمدن اسلامی دانست.

وی افزود : لازمه تمدن اسلامی ولایت است و ولایت فقیه تنها راه تضمین شده در حرکت به سوی ظهور است.

حجت الاسلام محمودی زاده گفت: خدا در واقعه غدیر خم به پیامبر دستور می دهد "اگر مسئله ولایت را مطرح نکنی، دین ناقص می ماند"، و این امر مهم بیانگر این است که با ولایت تمدن اسلامی شکل می گیرد.

وی با اشاره به پنج گام رسیدن به تمدن نوین اسلامی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب بیان داشت: این گامهای حیاتی و اساسی شامل انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی جامعه اسلامی و در نهایت تمدن اسلامی است.

حجت الاسلام محمودی زاده در تشریح گام‌های رسیدن به تمدن نوین اسلامی، گام اول را پیروزی انقلاب اسلامی دانست و افزود: گام دوم نیز در اردیبهشت سال ۱۳۵۷ با رای مردم و تشکیل جمهوری اسلامی اتفاق افتاد.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فجر استان فارس گفت : گام دوم را برداشتیم و برای برداشتن گام های استوار آینده، باید گذشته را درست شناخت و جهت این امر نیاز است تا به نحوی جهاد گونه به این تبیین اقدام ورزید.

در ادامه حجت الاسلام محمودی زاده به تبیین پنج مرحله تاریخ اسلام برای تحقق تمدن اسلامی پرداخت و افزود: این پنج مرحله عبارت است از بعثت پیامبر که دین عرضه شد، سپس واقعه غدیر که دین کامل شد و واقعه کربلا که دین تثبیت شد، بعد از آن تشکیل جمهوری اسلامی و آخرین مرحله ان‌شالله تشکیل حکومت جهانی امام زمان یا همان تمدن بزرگ اسلامی است و برای تحقق این امر دو عنصر تولید علم و فکر و جنبش نرم‌افزاری و پرورش کار تشکیلاتی است که رهبر انقلاب در بیانات خود به دانش‌آموختگان و نخبگان مکرراً به آن پرداخته‌اند.

در پایان جلسه با اهدای لوح تقدیر و هدایا از مربیان و تاثیر گذاران عرضه تعلیم و تربیت و تعمیق معنویت تقدیر شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: