پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۵:۳۷:۱۹
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۳۰۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳
کارکنان ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان با امام جمعه شهرستان به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی دیدار کردند.

تعدادی از کارکنان ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی و نکوداشت مقام شامخ معلم و استاد و شهادت شهید مطهری در دفتر امام جمعه حاضر و با امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

حجت الاسلام محمودی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ارسنجان گزارشی از برنامه های در حال اجراء به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی را در سطح ناحیه مقاومت بسیج ارائه کرد.

وی  افزود: مهمترین وظیفه حوزه نمایندگی ولی‌فقیه تعمیق باورها و تقویت امور معنوی در میان کارکنان بوده که در ناحیه ارسنجان، برنامه های متعددی در این زمینه اجرا شده است.

حجت الاسلام بهرامی امام جمعه شهرستان ارسنجان نیز گفت: شهید مطهری شهید جهاد تبیین است و سرباز بودنش در جهاد تبیین که منحرفین والتقاطیها را زمین‌گیر کرده بود در میدان عمل ثابت کرده و با منطق بسیار قوی دشمنان را به چالش کشیده بود.

وی افزود: شهید مطهری معمار فکری نظام مقدس جمهوری اسلامی بود و پاسداران جوان باید با پیروی از اندیشه ها و سیره این دانشمند متفکر و افزایش معنویت، با عقاید منحرف والتقاطی مقابله کنند.

حجت الاسلام بهرامی گفت: شهید مطهری یک فیلسوف زمان شناس، انسان شناس و دشمن شناس بود و انجام تکلیف بهنگام، عمق علمی و معنویت باعث شد که در تاریخ ماندگار شد.

وی گفت :سپاه نیرویی معنوی و مکتبی است و از حوزه نمایندگی سپاه بخاطر معنویت افزایی در نیروهای تحت امر تشکر می کنم.


نام:
ایمیل:
* نظر: