آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۴
سردار بوعلی:
سردار بوعلی: رسالت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه عرصه ها نقش آفرینی برای کشور می باشد.
 سردار سرتیپ پاسدار یدالله بوعلی  در آیین معرفی فرمانده جدید سپاه کازرون، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بیان داشت: امروز مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان فرزندان این نسل و فرزندان انقلاب اسلامی، رسالت دارد که در تمام عرصه هایی که کشور نیاز دارد نقش آفرینی کنند.
وی ادامه داد: البته این نقش آفرینی در تمام عرصه به معنای دخالت در هر کاری یا موازی کاری یا تقابل با سایر مجموعه ها نیست بلکه به این معناست که در کنار مردم و کارهایی که مردم در آنها فعالیت دارند مانند کشاورزی در قالب جهاد سازندگی فعالیت می کند.
فرمانده سپاه فجر اظهارکرد: فلسفه حضور سپاه و بسیج با استفاده از ظرفیت‌های بی انتهای مردم در عرصه افتخارآفرینی، پیشرفت و دفاع از کشور است.
فرمانده سپاه فجر فارس گفت: امروز با گذشت بیش از ۴۰ سال از عمر انقلاب، هنوز ۱۰ هزار روستا در کشور فاقد آب آشامیدنی هستند که از این تعداد آبرسانی به هفت هزار روستا ظرف مدت یکسال هدفگذاری شد که بخش عمده ای از آنها ظرف مدت ۱۰ ماه آبرسانی شدند.
سردار بوعلی افزود: در کنار این، خدمات آموزش های فرهنگی هم به عنوان یک هدف در حال انجام است که استان فارس به عنوان یکی از استان های برتر در این زمینه معرفی شد.
وی ضمن تشکر از خدمات سه ساله سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل در خدمات دهی به شهرستان کازرون، برای سرهنگ پاسدار حسین حیاتی فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون آرزوی موفقیت نمود.
در این مراسم ابتدا سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون در سخانی ضمن تشکر از حضور همه مردم و مسئولین در مراسم در خصوصا خدمات انجام شده در طول مسئولیت 3ساله در سپاه کازرون به بیان گزارش پرداخت.
و سپس فرماندار ویژه شهرستان کازرون محمد علی بخرد ضمن تشکر از خدمات جهاد سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل مصداق قهرمانی و خدمات مخلصانه وی در طول سه سال را حضور با شکوه مردم در مراسم تکریم از وی یاد کرد.
امام جمعه شهرستان کازرون حجت الاسلام والمسلمین محمد صباحی نیز در سخنانی کوتاه با تشکر از خدمات شبانه روزی سرهنگ توکل در طول مدت مسئولیت بیان داشت: خدا را شاکریم که امروز محبوبیت سپاه پاسداران را در میان آحاد مردم جامعه شاهد هستیم و ان شاء الله در شهرستان کازرون همانند همکاری بسیجیان با سرهنگ توکل شاهد همکاری بسیجیان با فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون برادر حیاتی باشیم.
در این مرام فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون با گرامیداشت یادو خاطره 1300شهرستان کازرون  گفت:  با توجه به آیه 29 سوره فتح سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نمونه بارز  أَشِدّاءُ عَلَى الكُفّارِ رُحَماءُ بَينَهُم دانست.
وی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در مکتب امامین انقلاب یاد کرد بیان داشت: امروز در مکتب امامین انقلاب سپاه خوار چشم دشمنان در پیروی از مکتب در جهت تمدن سازی می باشد.
فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در ادامه در خصوص سند پر افتخار مردم کازرون در عمر با برکت انقلاب نکاتی را ایراد نمود.
در این آیین لوح سپاس از طرف سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس به سرهنگ پاسدارغلامرضا توکل و حکم مسئولیت فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون  به سرهنگ پاسدار حسین حیاتی با حضور مسئولین اهداء شد.
 شهرستان کازرون در فاصله ۱۲۰ کیلومتری غرب شیراز واقع شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: