شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۱:۰۳:۵۱
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۳۰۶۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶
به مناسبت هفته بسیج سازندگی؛
شورای جهادی شهرستان ارسنجان به مناسبت هفته بسیج سازندگی با امام جمعه شهرستان دیدار کرده و شرحی از اقدامات گروه‌های جهادی در این شهرستان ارائه کردند.

همزمان با هفدهم اردیبهشت ماه، سالروز تشکیل بسیج سازندگی به فرمان فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای(مدظله العالی)، اعضای شورای جهادی شهرستان، مسئولین گروه های جهادی وجمعی از جهادگران بسیجی،فرمانده، مسؤول حفاظت و مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ارسنجان با حجت الاسلام و المسلمین بهرامی امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

در این دیدار صمیمی، سرهنگ دوم پاسدار حسن نجفی مسؤول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ارسنجان گزارشی از اقدامات و فعالیت های بسیج سازندگی ناحیه ارائه کرد.

در ادامه حجت‌الاسلام محمودی نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان ضمن اشاره به شباهت گروه‌های جهادی و کربلا گفت: گروه‌های جهادی مرکز تحول جوان‌ها ست.

وی افزود: جوانان گروه‌های جهادی مانند شهدا از خود عبور کرده و به دیگران می‌پردازند و در این مسیر به رشد و بالندگی می‌رسند.

در ادامه، حجت‌الاسلام بهرامی امام جمعه شهرستان ارسنجان ضمن تشکراز جهادگرانی که در امر محرومیت زدایی فعالیت دارند گفت: بسیج سازندگی سپاه ناحیه ارسنحان در راستای ساماندهی هرچه بهتر خدمت به مردم در مناطق محروم کارنامه درخشانی دارد.

وی گفت: کار شما جوانان عزیز همان جهادی است که شهدا برای دفاع از کشورشان انجام دادند لذا فقر زدایی و محرومیت زدایی نیز یک نوع جهاد است که شما جوانان در راه رضای خدا انجام می‌دهید و خدمت به محرومین در عرصه های جهادی باعث دعای خیر و عاقبت بخیری می شود.

در پایان حجت‌الاسلام بهرامی خطاب به جهادگران بسیجی تصریح کرد: امروز با ایثار وتلاش جهادگران گروه های جهادی نه تنها در عرصه های فرهنگی و عمرانی فعالیت دارند، بلکه باید در زمینه های علمی هم گروه‌های جهادی فعالیت داشته و برای رفع مشکلات مردم گام بر دارند.

نام:
ایمیل:
* نظر: