سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۸:۴۳:۲۱
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۳۰۷۲۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸
همزمان با ایام سالروز آزادسازی خرمشهر، برنامه نهضت خاطره گویی دوران دفاع مقدس با حضور حاج اصغر اثنی عشری فرمانده گردان حمزه سیدالشهداء ارسنجان در دوران دفاع مقدس در سالن بصیرت ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان برگزار شد.

همزمان با فرارسیدن سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر، برنامه نهضت خاطره گویی دوران دفاع مقدس با حضور حاج اصغر اثنی عشری فرمانده گردان حمزه سیدالشهداء ارسنجان در دوران طلایی دفاع مقدس در سالن بصیرت ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان برگزار شد.

در این برنامه حاج اصغر اثنی عشری ضمن تشریح قسمتی از عملیات بیت المقدس که منجر به آزادسازی خرمشهر قهرمان ش د، خاطراتی نیز از حضور در آن عملیات،رشادت رزمندگان و ایثارگران وهمچنین خاطراتی از ‌شهدا بخصوص شهید حسین ابراهیمی بیان کرد.

حاج اصغر اثنی عشری، با ذکر خاطراتی از حماسه آفرینی رزمندگان اسلام در سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر گفت: دلاوران رزمنده ما در طول هشت سال جنگ با قدرت‌های استکباری دنیا با رشادت، از خاک میهن و ارزش‌ها دفاع کردند و رویدادهای هشت سال دفاع مقدس تا همیشه در ذهن آنان که در این دوران طلایی جانفشانی و ایثارگری کردند، می‌ماند.

وی با بیان اینکه رزمندگان در جهاد سخت سربلند بودند، نهضت خاطره گویی توسط رزمندگان و پیشکسوتان جهاد وشهادت را یکی از راه های تحقق جهاد تبیین دانست و افزود: ایجاد خودباوری در نسل جوان امروز جامعه که تحت بمباران شدید رسانه ای دشمن قرار گرفته، با جهاد تبیین محقق خواهد شد تا نسل جدید جامعه با شناخت افتخارات رزمندگان دفاع مقدس و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی به خودباوری برسد.


نام:
ایمیل:
* نظر: