جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۵۱:۴۹
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۳۰۷۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱
به مناسبت دهه کرامت آئین استقبال از خدام و پرچم متبرک امام رضا (ع) در قالب کاروان معنوی «زیر سایه خورشید» در شهرستان ولایتمدار ارسنجان برگزار شد.

همزمان با دهه کرامت، میلاد کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) و میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) مردم ولایت مدار شهرستان ارسنجان امروز با حضور در گلزار شهدای انصار الحسین به استقبال از پرچم متبرک و خدام بارگاه علی ابن موسی الرضا (ع) رفتند.

استقبال کنندگانی که خود را به گلزار شهدا رسانده بودند، با میهمان نوازی به استقبال خادمان امام رضا(ع) رفته و سپس خدام حریم رضوی با همراه داشتن پرچم متبرک آن امام همام به عنوان سفیران معنوی به میان مردم رفتند تا فضا رنگ و بوی امام رئوف به خود بگیرد.

کاووس رضایی فرماندار شهرستان ارسنجان در این مراسم گفت: امروز دهه کرامت و سوم خرداد با عطر خادمان حرم امام رضا(ع) در شهرستان همراه شده واین موضوع بسیار ارزشمندی است.

وی افزود: گاهی خداوند بندگان خود را با یک جذبه مورد آزمایش قرار می‌دهد و امروز نیز این توفیق شامل ما شده تا در کنار مضجع نورانی شهدا، پرچم امام رضا را که باب رحمت و واسطه فیض الهی است، زیارت کنیم.

حجت الاسلام بهرامی امام جمعه محترم شهرستان ارسنجان نیز ضمن تشکر از خدام باکرامت علی ابن موسی الرضا(ع) که با حضور خود عطر، بو و پرچم امام رضا را در این شهرستان ولایتمدار و مضجع نورانی شهدا، طنین انداز کردند، گفت: امیدوارم این پرچم با عظمت با برگزاری مراسمات مختلف جذبه ای برهمه قلوب شود.

سرگرد پاسدار علی قانع فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان هم در ادامه این مراسم اظهار داشت: با ورود کاروان خادمان حرم رضوی در ارسنجان جلوه های معنوی خاصی ایجاد شده و شهرستان حال و هوای امام رضایی گرفته و عطر شمیم حرم رضوی در شهرستان پراکنده می شود.

وی استقبال پرشور مردم از خدام حرم امام رضا (ع) را نشان از قلب پاک و باصفای اقشار مختلف مردم به خاندان اهل‌بیت (ع) دانست و گفت: این برنامه معنوی باعث تبیین معارف رضوی و نشر فرهنگ محبت اهل بیت، مهرورزی و بیان کرامات امام رضا (ع) برای محبان این امام رئوف است.

به گزارش بسیج، مدیحه‌سرایی و بیان کرامات زندگی هشتمین نور آسمان امامت و ولایت، عیادت از بیماران، دیدار با خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم و حضور در مراسم باشکوه گرامیداشت سوم خرداد از دیگر برنامه های خدام حریم رضوی در شهرستان ارسنجان است.

نام:
ایمیل:
* نظر: