سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۶:۲۳:۵۲
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۳۰۷۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱
به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر با حضور مسئولان و آحاد مختلف مردم انقلابی ارسنجان برنامه رژه خودرویی و موتوری در این شهرستان برگزار شد.

همزمان با سوم خرداد، رژه موتوری و خودرویی با حضور کارکنان سپاه، نیروی انتظامی و بسیج، ادارات و آحاد مردم انقلابی از ناحیه مقاومت بسیج تا گلزار شهدای گمنام و سطح شهر ارسنجان برگزار شد. در این حرکت نمادین موتورسواران و خودروسواران پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی را در دست داشته و با پخش نواهای انقلابی در خیابان‌های شهر ارسنجان رژه رفتند.

علی قانع فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان گفت: این رژه با هدف ترویج فرهنگ شهادت و ایثارگری و یادآوری از خودگذشتگی های رزمندگان دوران دفاع مقدس برای نسل جوان برگزار شد.

وی با بیان اینکه عملیات فتح خرمشهر یک مقطع درخشان از تاریخ پرافتخار دفاع مقدس و یک حماسه بزرگ ملی است، افزود: این عملیات همه معادلات دشمن را به هم ریخته، باعث تقویت روحیه مقاومت و ایستادگی رزمندگان و آحاد ملت شد و مسیر جنگ را به نفع ایران تغییر داد.

سرگرد قانع در پایان اظهار داشت: شهرستان ارسنجان در حماسه فتح خرمشهر چهار شهید به نام‌های شهید حسین ابراهیمی، شهید علی حسین یارمحمدی، شهید جعفر حسن شاهی و شهید غلامرضا حسن شاهی شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: