يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۰:۱۰:۰۶
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۳۰۷۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹
مراسم بزرگداشت سالروز سوم خرداد، آزادسازی خرمشهر روز با حضور جانشین قرارگاه احمدبن موسی(ع) درسپاه فجر استان فارس، خدام بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) و مردم ولایتمدار شهرستان ارسنجان در ناحیه مقاومت بسیج برگزار شد.

مراسم بزرگداشت سالروز سوم خرداد، آزادسازی خرمشهر روز با حضور سرهنگ جمالی جانشین قرارگاه احمدبن موسی(ع) درسپاه فجر استان فارس،خدام بارگاه ملکوتی امام رضا (ع)، فرماندار، امام جمعه و مردم ولایتمدار شهرستان ارسنجان در ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار هاشم جمالی جانشین قرارگاه احمدبن موسی (ع) در سپاه فجر استان فارس در این مراسم، ضمن گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر و شهدای این فتح الفتوح بزرگ گفت : شهدا در مشکلات و سختی‌ها به جای گم کردن راه، بیراهه رفتن و اتکاء به بیگانه با توسل به اهل بیت(ع)، تضرع و تبعیت از ولایت فقیه راه را پیدا می‌کردند.

وی اظهار داشت: همین خصوصیات باعث شد که بزرگترین سرمایه، یعنی جان‌شان را خالصانه، در طبق اخلاص گذاشته و مانند عملیات بیت المقدس از کیان و وطن خود دفاع کردند و اگر امروز ما اینجا آرام نشسته‌ایم، صدقه سر شهداست و تا ابد مدیون خون شهدا هستیم.

جمالی افزود: ابتدای انقلاب شرایط سختی بر کشور حاکم بود،با وجود اینکه کشور ساختار حکومتی درستی نداشت و سپاه و بسیج شکل نگرفته بود، تحریم‌ها شروع شد و در این شرایط سخت آقای بنی‌صدر با یک خطای راهبردی رئیس‌جمهور و جانشین فرمانده کل قوا شد.

سرهنگ جمالی اظهار داشت: در این شرایط بحرانی جنگ به ایران تحمیل شده و امورات جنگ به‌دست بنی‌صدر با استراتژی زمین می‌دهیم و زمان می‌خریم، افتاد.

جانشین قرارگاه احمدبن موسی (ع) در سپاه فجر استان فارس گفت: رئیس‌جمهور وقت به مقاومت اعتقاد نداشت و اجازه نمی‌داد سپاه و بسیج تجهیز شوند، اما بعد از خیانت به وطن و مردم، عزل شده و با پوشش زنانه از کشور فرار کرد.

سرهنگ جمالی با بیان اینکه زمانی که مقام معظم رهبری برای ریاست‌جمهوری انتخاب شدند، گفتمان دفاع مقدس به مقاومت و جنگ، جنگ تا پیروزی تغییر کرد تصریح کرد: با مدیریت جهادی امام خامنه ای امنیت داخلی کشور تثبیت شده و وضعیت جبهه‌ها سروسامان گرفت و با هماهنگی بین ارتش و سپاه خرمشهر آزاد شد و عملیات‌های موفقیت آمیز دیگری شکل گرفت.

وی افزود: همانگونه که در زمان دفاع مقدس گفتمان مقاومت جواب داد و مردم سلحشور ایران توانستند در مقابل صدام و ارتش تا دندان مسلحش که همه جوره مورد حمایت دنیا بود بایستند و او را شکست دهند،امروز هم تحولات سوریه، یمن، لبنان و سوریه ثابت کرده که گفتمان مقاومت همیشه پیروز است.


سرهنگ جمالی گفت: اگر امروز گفتمان مقاومت را که ثمره خون شهدا و جانفشانی ایثارگران است، سرلوحه قرار دهیم به یاری خداوند در جنگ ترکیبی همه جانبه با استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا پیروز میدان خواهیم بود و انشاالله خرمشهرهای پیش رو را با اقتدار فتح خواهیم کرد.

سرگرد پاسدار علی قانع فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان هم در این مراسم اظهار داشت: عملیات فتح خرمشهر یک مقطع درخشان از تاریخ پرافتخار دفاع مقدس و یک حماسه بزرگ ملی است و این عملیات همه معادلات دشمن را به هم ریخته و با تقویت روحیه مقاومت و ایستادگی رزمندگان و آحاد ملت، مسیر جنگ را به نفع ایران تغییر داد.

در ادامه برنامه فرهنگیار پاسدار مهدی شادکام و گروه سرود مدرسه تمدن سازان، با اجرای سرود حماسی باعث تشویق حاضران شدند و در پایان برنامه با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از خانواده شهدای عملیات بیت المقدس تجلیل شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: