سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۴:۰۶:۰۳
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۳۰۷۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸
به مناسبت سالروز فتح خرمشهر؛
به مناسبت گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر بسیجیان و مسئولین ارسنحان با حضور در گلزار شهدا، بار دیگر با آرمان نظام و انقلاب تجدید میثاق کردند.

 به مناسبت سوم خرداد؛ سالروز حماسه بزرگ آزاد سازی خرمشهر ، کارکنان ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان،خانواده معظم شهدا و مسؤولین ادارات ضمن تجدید میثاق با شهدای والا مقام، به جایگاه شامخ شهدای گرانقدر ادای احترام کردند.

سرگرد پاسدار علی قانع فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان گفت:هدف از عطر افشانی و گلباران مزار شهدا تجدید میثاق با آرمان‌ها و اهداف والای شهدا است.

وی افزود:در طول سال های پر افتخار دفاع مقدس، روزهای بزرگی به ثبت رسیده است که عظمت و اهمیت آن همواره در اذهان باقی خواهد ماند و سوم خرداد، روز آزادسازی خرمشهر نیز از همین افتخارات دوران هشت ساله دفاع مقدس است که نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می شود.

سرگرد قانع راجع به دفاع مقدس و شروع جنگ تحمیلی گفت:رژیم بعث عراق که با پشتیبانی استکبار جهانی و کسب پیروزی سریع، برپایه جنگ محدود و فتح یک هفته ای ایران برنامه ریزی کرده بود ، با شکست مواجه شد و در همان اهداف اولیه ناکام بود بطوری که در قضیه اشغال خرمشهر، مدافعان خرمشهر با هدف دفاع از دین و وطن جانانه ایثار و از خود گذشتگی کرده و اجازه ندادند دشمن به راحتی به این هدف دست یابد و در مجموع ۳۴ روز طول کشید تا دشمن نهایتاً در تاریخ چهار آبان‌ماه ۱۳۵۹ خرمشهر را اشغال کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان اظهار داشت: بعد از عزل بنی صدر خائن از ریاست جمهوری و فرماندهی کل قوا،حضرت آیت الله خامنه ای با تیز هوشی و درایت باعث اتحاد بین نیروهای بسیج، ارتش و سپاه گردید و با توکل به خدا و ولایتمداری رزمندگان اسلام عملیات‌های موفقیت آمیزی از جمله فتح خرمشهر اجرا شد.

در ادامه این آئین معنوی،حاضرین ضمن اهدای گل و قرائت فاتحه، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

نام:
ایمیل:
* نظر: