جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۵:۳۳:۳۵
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۳۰۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹
سرگرد پاسدار علی قانع فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان در نشست خبری مراسم رحلت حضرت امام خمینی(ر)
همزمان با برپایی سی‌وچهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیان‌گذار انقلاب اسلامی، بیش از ۲۵۰ زائر از شهرستان ارسنجان به مرقد مطهر امام خمینی (ره) اعزام می‌شوند.

سرگرد پاسدار علی قانع فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان گفت: همزمان با فرا رسیدن سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و با هدف تجدید بیعت با آرمان های امام خمینی (ره) و ولی امر مسلمانان جهان حضرت امام خامنه ای(مدظله)، بیش از 250 نفر از مردم شهرستان ارسنجان ،به مرقد مطهر امام خمینی (ره) اعزام می‌شوند.

وی حضور اقشار مختلف مردم در این مراسم فرهنگی، معنوی را بیانگر اشتیاق جامعه به پیروی از تفکر و مکتب معمار کبیر انقلاب اسلامی و پایبندی و وفاداری مردم به این شخصیت بزرگ دانست و گفت: مسئولین هم باید در جهت تبیین اندیشه های امام(ره) تلاش کنند، چراکه امام خمینی(ره) یکی از برترین شخصیت های تاریخ بوده، یک جمع پراکنده را به امت واحده اسلامی تبدیل کرد و نقش بی بدیلی در پیروزی انقلاب اسلامی ایران داشت.

سرگرد قانع از زحمات جهادی پایگاهها و حوزه های مقاومت در اطلاع رسانی، ثبت نام و فراهم نمودن مقدمات اعزام زائرین به مرقد امام (ره) تقدیر و تشکر کرد. وی در پایان افزود: آیین بزرگداشت امام خمینی (ره) در شهرستان ارسنجان تدارک و برنامه‌های خوبی برای حضور اهالی ولایت مدار و انقلابی پیش‌بینی شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: