يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۸:۱۴:۳۲
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۳۰۸۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶
کاروان زیارتی عاشقان روح‌الله شهرستان ارسنجان برای تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب و پیمان مجدد با مقام معظم رهبری و حضور در آئین بزرگداشت ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی عازم مرقد امام خمینی (ره) شدند.

کاروان‌ زیارتی عاشقان روح‌الله شهرستان ارسنجان برای تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب و تجدید پیمان مجدد با مقام معظم رهبری و حضور در آئین بزرگداشت ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی عازم مرقد امام خمینی(ره) شدند.

این کاروان 250 نفره با استفاده از 6 دستگاه اتوبوس و دو دستگاه خودرو سواری به مرقد مطهر امام خمینی (ره) رهسپار شدند تا ضمن سوگواری در فراق امام مهربانی‌ها از سخنرانی مقام معظم رهبری در این مراسم بهره ببرند.

سرگرد پاسدار علی قانع فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان در حاشیه اعزام این کاروان به مرقد مطهر امام خمینی (ره) اظهار داشت: این کاروان متشکل از گروه ها و اقشار مختلف مردم است که به مدت سه روز راهی مرقد امام خمینی (ره) می شوند. وی افزود:در این اردوی فرهنگی معنوی، زائرین علاوه بر حضور در مرقد مطهر امام(ره) و شرکت در مراسم بزرگداشت ارتحال بنیانگذار انقلاب، به حرم حضرت معصومه(س) نیز مشرف خواهند شد. سرگرد قانع گفت:فردا شب نیز مراسم باشکوهی با حضور اقشار مختلف مردم در مصلای شهر ارسنجان برگزار می شود که از آحاد جامعه برای شرکت در این آیین دعوت به عمل می آید.

نام:
ایمیل:
* نظر: