چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۲:۲۲:۱۴
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۳۰۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹
امام جمعه ارسنجان:
مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و بزرگداشت قیام جاودانه پانزدهم خرداد با حضور اقشار مختلف مردم در مصلی نماز جمعه شهرستان ارسنجان برگزار شد.

مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و بزرگداشت قیام جاودانه پانزدهم خرداد با حضور اقشار مختلف مردم در مصلی نماز جمعه شهرستان ارسنجان برگزار شد.

حجت الاسلام بهرامی امام جمعه شهرستان ارسنجان در این مراسم گفت: امام خمینی (ره) فتح‌الفتوح انقلاب اسلامی با  تربیت نیروهای مومن، انقلابی و متعهد بود، چرا که وی جوانانی را تربیت کرد که کردستان را فتح و خرمشهر را آزاد کردند.                                     

 وی افزود: مبدأ قیام امام خمینی (ره) آیه 46 سوره مبارکه سبأ«قُلْ إِنَّمَا أَعِظُكُم بِوَاحِدَةٍ أَن تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْنَى وَفُرَادَى؛ بگو من فقط به شما يك اندرز مى‏‌دهم كه دو دو و به تنهایى براى خدا به پا خيزيد»، بود و امام خمینی(ره) خود را مأمور به انجام تکلیف و وظیفه می دانست.                                            

 حجت‌الاسلام بهرامی در ادامه اظهار داشت: حضرت امام از عرفایی نبود که فقط اهل حکمت عملی باشد، بلکه مشکلات عالم را به خوبی درک کرده و برای برون رفت از آنها ابتدا طراحی دقیق کرده و سپس با عمل به آن بوجود آورنده زمینه های تحول بزرگ فکری بود.                                                             

 امام جمعه شهرستان ارسنجان، بحث تحریف امام را از مهمترین دغدغه‌های مقام معظم رهبری دانست و ابراز امیدواری کرد که انشاالله همه مردم ایران بتوانند پاسدار خوب و تبیین کننده اندیشه‌های ناب امام خمینی باشند. 

  دکتر کاووس رضایی فرماندار شهرستان ارسنجان ضمن تسلیت رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران گفت: امام راحل  شخصیتی تحول‌آفرین و تحول‌خواه بود که با این روحیه، سرآغازی بر پایان جاهلیت مدرن و سرآغاز عظمت مسلمانان و آزادگان عالم ‌شد.                                       

وی امام خمینی را  شخصیت والامقام، وارسته، پارسایی دانشمند و اقیانوس وسیع و عمیقی دانست که هرکس به اندازه علم خود می تواند از آن بهره‌مندشود.                                                                                                                                        در ادامه هادی فردوسی، شاعر بلند آوازه دیار ولایتمدار، بصیر و ادب پرور استان فارس به قرائت اشعاری در وصف امام خمینی (ره) و شهدای 15 خرداد پرداخت و کربلایی مهدی براتپور نیز در فراق حضرت امام خمینی(ره) نوحه سرایی کرد‌.

نام:
ایمیل:
* نظر: