چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۲:۲۳:۰۶
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۳۰۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان:
مراسم معارفه جانشین ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان با حضور کارکنان ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان و تعدادی از کارکنان ناحیه مقاومت بسیج فراشبند برگزار شد.

آیین معارفه جانشین ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان با حضور کارکنان ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان و تعدادی از کارکنان ناحیه مقاومت بسیج فراشبند برگزار شد.

 حجت الاسلام محمودی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ارسنجان با بیان رفتار و محبت برادرانه در سپاه ناحیه ارسنجان، و تمجید از مردم خونگرم، ولایی و با اصالت شهرستان، گفت: با توجه به حضوری چند ساله در ناحیه مقاومت بسیج فراشبند، سرگرد میرزائیان را یکی از پاسداران ولایتمدار، انقلابی، زحمت کش ، مخلص و پای کار می دانم که انتصاب او در سمت جانشینی ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان شایسته و مفیدخواهد بود.

در ادامه سرگرد پاسدار علی قانع فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان با تمجید از مردم انقلابی و بسیجیان ولایتمدار شهرستان ارسنجان، حضور در جمع مردم باصفا و خونگرم شهرستان ارسنجان را باعث توفیق دانسته و گفت: لباس سبز پاسداری امانتی از ایثارگران و برآمده از خون شهداست، لذا شرط موفقیت مسئولین حرکت در راه اهداف متعالی شهدا، ارتباط با مردم و خدمت رسانی شبانه روزی و صادقانه است.

نام:
ایمیل:
* نظر: