آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۸۴۵
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰
معاون آماد و پشتیبانی سپاه فجر استان فارس:
عاشوری گفت: جمع زیادی از خانواده های شهدا و ایثارگران آماد وتدارکات مهمان این یادواره هستند و با هدف تکریم خانواده ها و پاسداشت یاد و خاطره شهدا از ایشان تجلیل خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی سپاه فجر، محمد عاشوری با بیان اینکه چهارمین یادواره شهدای آماد، پشتیبانی وتدارکات به میزبانی سپاه فجر برگزار می شود، گفت: بدون شک تدارکات، آماد و پشتیبانی یکی از ارکان موفقیت و پیروزی در دوران دفاع مقدس بوده و نقش ،رینی درخشان و موثر شهدای تدارکات و پشتیبانی در پیروزی رزمندگان اسلام غیرقابل چشم پوشی است.
وی با بیان اینکه این یادواره یکم تیرماه 1402 به میزبانی معاونت آماد و پشتیبانی سپاه فجر برگزار می شود، گفت: جمع زیادی از خانواده های شهدا و ایثارگران آماد وتدارکات مهمان این یادواره هستند و با هدف تکریم خانواده ها و پاسداشت یاد و خاطره شهدا از ایشان تجلیل خواهد شد.
معاون آماد و پشتیبانی سپاه فجر استان فارس افزود: جانشین معاونت آماد و پشتیبانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نماینده محترم ولی فقیه در استان فارس و جمعی از فرماندهان، مسئولان و یادگاران دفاع مقدس بعنوان مهمان در این یادواره حضور دارند و پیام معاون آماد و پشتیبانی سپاه نیز خطاب به مدعوین قرائت خواهد شد.
عاشوری با پاسداشت یاد و خاطره شهدای آماد، پشتیبانی وتدارکات استان فارس، گفت: محل برگزاری یادواره همان محلی است که این شهدا از آنجا به جبهه اعزام شده اند و امیداواریم با برگزاری این یادواره بتوانیم یاد و خاطرات این شهدا را گرامی بداریم.
نام:
ایمیل:
* نظر: