آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۹
فرمانده سپاه فجر استان فارس
رزمایش جهادگران صنعت و معدن کشور با حضور جمعی از مسئولین کشوری و استانی به مناسبت هفته صنعت و معدن در شهرک صنعتی شیراز افتتاح شد.

 رزمایش جهادگران صنعت و معدن کشور با حضور جمعی از مسئولین کشوری و استانی به مناسبت هفته صنعت و معدن در شهرک صنعتی شیراز افتتاح شد.

سردار یدالله بوعلی در این مراسم با تبریک اعیاد قربان و غدیر گفت: امیدواریم این گردهمایی ها به نتایج خوبی و حل مسئله برسد و گره ای از صنعت را باز کند.

وی با بیان اینکه بخش عمده صنعت کشور دچار مشکل است، تصریح کرد: باید بپذیریم در مسیر تولید کشور مانع و گره ایجاد شده که باید گره گشایی شود.

فرمانده سپاه فجر استان فارس با ذکر اینکه باید اول عارضه یابی شده تا مشکلات آن واحد صنعتی دقیقا مشخص شود بعد اقدامات بعدی صورت گیرد، عنوان کرد: گاهی مسائل بسیار ساده است و با رایزنی و هماهنگی قابل حل است و همیشه مشکلات فنی و تخصصی نیست.

وی با اشاره به عملکرد سال گذشته گفت: در یک سال گذشته می توان ادعا کرد که هرجا ورود کردیم، مشکلات را حل کرده و گره گشایی کردیم.

این مقام نظامی با اشاره به انتخاب استان فارس به عنوان استان نمونه و پایلوت برگزاری رزمایش جهادگران صنعت و معدن کشور اذعان داشت: در استان فارس با وجود استعدادهای درخشان، خلاقیت و ابتکار، در عمل نشان داده ایم که می توانیم کارهای خوب و بزرگی را صورت دهیم.

به گفته وی تاکنون از شش پروژه بزرگ کشوری، پنج پروژه در استان فارس انجام شده است.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: