آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۲
در آئین معارفه فرمانده سپاه زرین دشت مطرح شد:
فرمانده سپاه فجر فارس بر لزوم برجسته سازی جنبه ایمانی و اعتقادی فرماندهان سپاه تاکید کرد و گفت: باید جنبه ایمانی، اعتقادی و ولایتمداری فرماندهان سپاه در همه موضوعات برجسته باشد.

آئین تودیع و معارفه فرماندهان سپاه ناحیه زرین دشت با حضور سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس، نماینده مردم داراب و زرین دشت، و جمع کثیری از مردم و مسئولان شهرستان زرین دشت در سالن اجتماعات پارک زیتون این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم، فرمانده سپاه فجر فارس بر لزوم‌ برجسته سازی جنبه ایمانی و اعتقادی فرماندهان سپاه تاکید کرد و گفت: باید جنبه ایمانی ، اعتقادی و ولایتمداری فرماندهان سپاه در همه موضوعات برجسته باشد.

یکه تازی دشمنان ،موضوعی نخ نما

وی با اشاره به اینکه امروز دنیا شاهد اوج اقتدار نظام جمهوری اسلامی و نزول قدرت کفار است، عنوان کرد: بحمدالله امروزه تظاهر به قدرت نمایی دشمنانی که به دنبال یکه تازی در میدان هستند به یک موضوع نخ نما تبدیل و آنان را به ضعیف ترین کشورها در حوزه اقتصادی، تجهیزاتی و فنی مبّدل کرده است‌.

فرمانده سپاه فجر استان فارس در ادامه تصریح کرد: دشمنان جمهوری اسلامی در موقعیتی قرار گرفته اند که مجبورند تا قدرتهای دنیا را در هر نقطه جغرافیایی و در جوامع بین المللی بپذیرند.

سردار بوعلی خاطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی در شرایطی قرار گرفته است که سایر ملت ها او را الگوی بسیار موفقی برای خود قرار داده اند که از سایر میدان ها سربلند بیرون آمده است.

حفظ قدرت و استقلال جمهوری اسلامی، فراتر از مرزهای جغرافیایی

او با ذکر این نکته که این الگو گیری در تمام دنیا مصداق دارد، یادآور شد: به لطف خدا ، اموز جمهوری اسلامی از جهت حفظ استقلال و قدرت، فراتر از مرزهای جغرافیایی و سرزمینی خود است.

به گفته فرمانده سپاه فجر استان فارس ، امروز ثروت دنیا در اختیار غارتگرانی است که قرن ها سرمایه دنیا را به غارت برده و کشورهای مختلف را با مشکلات اقتصادی عدیده روبرو ساخته اند، وگرنه کشور ما با این پیشرفت های علمی و دانش که در همه عرصه ها دارد، کشور فقیری نیست.

سردار بوعلی بیان داشت: اگر تجارت دنیا با قدرتی که بر علیه نظام غرب در حال انجام است، ادامه دار باشد، یقیناً مساله اقتصاد ما حل میشود.

به گزارش بسیج، در این مراسم سرهنگ پاسدار عبدالله مستقیمی به عنوان فرمانده سپاه ناحیه زرین دشت منصوب و از زحمات سرهنگ سجاد راحت طلب فرمانده پیشین سپاه زرین دشت تقدیر شد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: