شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۶:۳۱:۳۱
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۳۱۰۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳
با حضور مسئولین شهرستان ارسنجان؛
همایش تجلیل از ورزشکاران بسیجی ارسنجانی که در مسابقات تیراندازی بسیج کشور در همدان صاحب مدال شده بودند با حضور مسئولین ارسنجان و خانواده ورزشکاران در سالن بصیرت ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان برگزار شد.

همایش تجلیل از ورزشکاران بسیجی ارسنجانی که در مسابقات تیراندازی بسیج کشور در همدان صاحب مدال شده بودند با حضور امام جمعه، فرماندار، کارکنان ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان و خانواده ورزشکاران در سالن بصیرت ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان برگزار شد.

سرگرد پاسدار علی قانع فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان گفت: فرهنگ و ارزش های معنوی در کنار ورزش یکی از اهداف اصلی بسیج ورزشکاران است و همگانی شدن ورزش می‌تواند معضلات اجتماعی جامعه را کاهش دهد.

در ادامه مراسم دکتر کاووس رضایی فرماندار شهرستان، ارسنجان گفت: عملکرد ورزشکاران شهرستان با توجه به کمبود امکانات و تجهیزات ، بسیار قابل توجه و چشمگیر است و هدف اصلی ما فراهم نمودن امکانات ورزشی و حمایت از ورزشکاران جهت رشد،پیشرفت وتعالی آنان است.

حجت الاسلام بهرامی امام جمعه شهرستان ارسنجان هم خطاب به ورزشکاران بسیجی گفت: شما فقط متعلق به خودتان نیستید و متعلق به خانواده، شهرستان و کشور هستید و باید قدر خود را بدانید.

امام جمعه شهرستان ارسنجان افزود: قهرمانان واقعی شهدا هستند که برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پاکشان، مدالشان شد.

حجت الاسلام بهرامی ضمن تشکر از تلاش‌های خواهر صبری مربی تیراندازی شهرستان تصریح کرد: خانم صبری به علت اینکه از خانواده شهید و جانباز بوده در مسائل فرهنگی و ورزشی احساس تکلیف می‌کند و همین موضوع باعث پیشرفت ورزش تیراندازی در سطح شهرستان شده است.

در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از ورزشکاران بسیجی تجلیل به عمل آمد.

نام:
ایمیل:
* نظر: