آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳
پیام تسلیت سازمان بسیج هنرمندان فارس
پیام تسلیت سازمان بسیج هنرمندان فارس به مناسبت عروج ملکوتی و شهادت گونه سردار محمد باقر رنجبر صادر شد.
بسم الله الرحمن الرحیم


«مردان خدا پرده پندار دریدند
یعنی همه جا غیر خدا هیچ ندیدند
هر دست که دادند همان دست گرفتند
 هر نکته که گفتند همان نکته شنیدند»

این دیار مرد خیز، چه دلاور مردانی را به خود دیده که عاشقانه و عارفانه در پی محبوب بوده اند و جانانه مسیر عاشقی را طی طریق کرده اند. همه وارستگی را به کمال رساندند و شمعی فروزان شدند تا مسیر، هویدا باشد و ره گم نشود!

دیر زمانیست که از هشت سال استقامت و پایداری این مرز و بوم سپری شده و نور وجودِ مردانِ مرد، بیش از پیش خودنمایی می کند که اگر نبودند و ایثار نمی کردند بی تردید برگ های باورمان خشکیده ای بیش نبود.
یکی از این دردانه های ناب، سردار رشید اسلام محمد باقر رنجبر بود که عمر بابرکت خویش را در مهرورزی و صیانت از ارزش های انقلاب اسلامی و شکوهمندی ایران عزیز ایثار نمود. وجودش مملو از عشق حسین(ع) بود و دلبسته اباالفضل (ع)  در صراط مستقیمِ ولایت، گام برداشت و تا آخرین نفس ایستاد و ایثار کرد و عاقبت با دلی آرام و بامعرفت به دیدار معبود شتافت.

بدین مناسبت، جامعه هنری و سازمان بسیج هنرمندان سپاه فجر فارس، عروج ملکوتی و شهادت گونه سرباز پر افتخار ولایت، سردار محمد باقر رنجبر را محضر مقام معظم رهبری (دامت برکاته)، همسنگران و مردمان ولایت مدار استان فارس تسلیت عرض می نماید. امید است، راه  رادمردانِ شجاع این سرزمین، پر رهرو و روشن باد.
نام:
ایمیل:
* نظر: