آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۰۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶
بیانیه سپاه فجر فارس
بیانیه سپاه فجر فارس به مناسبت هفته دفاع مقدس
سپاه فجر استان فارس به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیانه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام و درود خداوند بر امام راحل، شهدا، ایثارگران و شهیددادگانِ گرانقدر راه حق، که با ایثار و از خودگذشتگی، پیروزی را به ملت ایران هدیه و حقانیت جمهوری اسلامی را با هشت‌سال دفاع جانانه در جنگی نابرابر، که توسط استکبارجهانی و اذنابش، با هدف نابودی نهال نو پای انقلاب طراحی شده بود، به گنجینه‌ای ارزشمند، هویت‌ساز و هدایت‌بخش مبدل ساختند و بر جبین تاریخ ثبت نمودند.

گرامی باد سی و یکم شهریور سالروز دفاع مقتدرانه و مملو از ایثار و جوانمردی ملتی بزرگ که یکی از تابناک ترین مقاطع تاریخی در دوران حیات پر فروغ کشور اسلامی­مان را رقم زده و تابوی شکست ناپذیری استعمارگران تاریخ که دست استعمارگریشان از آستین رژیم بعث عراق بیرون آمده بود را شکستند.

هفته دفاع مقدس فرصت گران بهایی است برای بازشناسی حماسه عظیمی که با ایثار و فداکاری فرزندان برومند این مرز و بوم که افسانه شکست ناپذیری قدرت های سلطه گر را باطل و برتری ایمان و اراده ملت نستوه و استوار ایران را به عنوان یکی از عبرت‌های بزرگ تاریخ معاصر بر تمام جهانیان اثبات کرد.

هشت‌ سال دفاع ‌مقدس یکی از مقاطع تاریخی بزرگ، آموزنده و الهام‌ بخش است که هرگز نباید مورد غفلت قرار گیرد. این رویداد عظیم با آثار و برکات بی‌شمار خود به منزله گنجینه‌ای ارزشمند و هویت‌ساز، بایستی برای همیشه زنده و هدایت‌ بخش نسل‌های این سرزمین قرارگیرد. رشادت های بی‌بدیل جوانان، از خودگذشتگی و ایثار فرماندهان، یک رنگی و یک دلی آحاد ملت، تبعیت محض از فرامین رهبری، توکل به خدای متعال و باور به توانمندی‌های خود رمز پیروزی بزرگ ملت ایران در ۸ سال دفاع مقدس بود که امروز نیز لازم است همه این شاخصه‌ها بعنوان چارچوب بی تزلزل مقاومت در جنگ تمام عیار ترکیبی و شناختی نصب العین آحاد ما ایرانیان قرار گیرد.

جنگ تحمیلی ۸ ساله به عنوان یک توطئه جهانی علیه جمهوری اسلامی که با هدف نابودی انقلاب اسلامی و سلطه مجدد قدرت‌های استکباری به این سرزمین آغاز شده بود در پایان نه تنها به شکست صدام و حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آن به‌ ویژه ابرقدرت‌های شرق و غرب و رژیم صهیونیستی منجر و سربلندی ایران اسلامی را رقم زد بلکه مقدمه‌ای برای ورود ایران و ایرانی بر قله‌های عزت و پیشرفت در مقیاس جهانی شد.

سپاه فجر استان فارس فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به جانبازان، آزادگان، ایثارگران و ملت بصیر ایران اسلامی تبریک عرض نموده و بدین سان اعلام می دارد تحت فرمان فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله العالی) قوی تر از گذشته، تا پای جان حافظ حریم مقدس اسلام و ایران و انقلاب اسلامی خواهد بود.
نام:
ایمیل:
* نظر: