آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۱۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰
امام جمعه شیراز در رژه اقتدار نیرو‌های مسلح استان فارس:
همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، نیرو‌های مسلح مستقر در استان فارس توان و اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.
 مراسم رژه نیرو‌های مسلح در استان فارس صبح امروز جمعه 31 شهریورماه در بلوار پاسداران شیراز با حضور استاندار و اعضای شورای تامین فارس، خانواده شهدا، نیروهای نظامی، انتظامی، سپاهی، ارتشی در شیراز برگزار شد.

در این مراسم نیرو‌های مسلح با برگزاری رژه پیاده و خودرویی، توان و اقتدار را در مقابله با هرگونه ناامنی و دشمنان به نمایش گذاشتند.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام نماینده، ولی‌فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، عزت اقتدار و سرفرازی امروز را مرهون تلاش‌های نیرو‌های مسلح دانست و گفت: اگر امروز رئیس جمهور ما در سازمان ملل با اقتدار بیان می‌کند که آینده متعلق به ماست، به پشتوانه نیرو‌های مقتدر مسلح است.

وی گفت: نیرو‌های مسلح ما در هشت سال جنگ تحمیلی هم نشان دادند برای حفظ آب و خاک و ناموس ایران باید از جان عزیز خود گذشت.

محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس هم با بیان اینکه با اقتدار نیرو‌های مسلح، خیال مردم کشورمان در مقابله با ترفند‌های دشمنان، آسوده است، گفت: امروز نیرو‌های مسلح ما در اوج اقتدار هستند.

وی افزود: اگر در دوران دفاع مقدس خون صد‌ها جوان بر زمین ریخته شد، امروز به برکت انقلاب اسلامی هزاران جوان مقتدر راه شهیدان را در سپاه پاسداران، بسیج، ارتش جمهوری اسلامی و فراجا در پیش گرفته اند.

استاندار فارس با اشاره به از خودگذشتگی جوانان در هشت سال دفاع مقدس گفت: امروز هم جوانان ما برای دفاع از مرز‌ها، جانانه پای کار هستند.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: