آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
به همت سپاه قیروکارزین اجرا می شود:
فرمانده سپاه ناحیه قیروکارزین از برگزاری ۱۵۰ عنوان برنامه به مناسبت چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.
 سرهنگ پاسدار محمد رسول رضایی فرمانده سپاه ناحیه قیروکارزین در نشست خبری هفته دفاع مقدس با تبریک اعیاد ماه ربیع الاول و با تبریک چهل و سومین هفته دفاع مقدس اظهار داشت: با توجه به اینکه دشمنان نظام اسلامی و انقلاب با راهبردها و تاکتیک های مختلف در صدد هستند علیه نطام و انقلاب در فضای مجازی و فضای حقیقی اقدامات متنوعی برای ساقط کردن انقلاب انجام دهند به همین منظور باید به هفته دفاع مقدس امسال، نگاه ویژه تری داشته باشیم.

سرهنگ رضایی با اشاره به تشکیل ستاد برگزاری هفته دفاع مقدس در سپاه و فرمانداری شهرستان گفت: در این هفته ۱۵۰ عنوان برنامه در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، خدمات رسانی ، امنیتی و دیگر حوزه ها برگزار می شود که از این بین چند برنامه شاخص و محوری می باشند.

رضایی گفت: بعنوان مطلع برنامه های دفاع مقدس؛ مسئولان، رزمندگان و پیشکسوتان جهاد و شهادت با حضور در تپه شهدای گمنام شهر قیر با شهدا تجدید پیمان کردند و سپس به دیدار امام جمعه و فرماندار شهرستان رفتند.

وی با اشاره به برنامه های شاخص شهرستان عنوان کرد: پیاده روی خانوادگی به سمت تپه شهدای گمنام شهر قیر همراه با قرعه کشی و جوایز ارزنده، میقات صالحین و حضور سازمان یافته بسیجیان و مسئولان در نماز جمعه در روز 31 شهریور ماه خواهد بود.

رضایی با اشاره به برنامه محوری هفته دفاع مقدس در یکم مهرماه افزود: زنگ ایثار و مقاومت در واحد های دانش آموزی همزمان با شروع مدارس به صدا در خواهد آمد، یادواره شهدای شهرستان در روستای علی آباد با حضور شخصیت برجسته کشوری و حضور چند هزار نفری مردم در یکم مهرماه که از مهم‌ترین برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه قیروکارزین گفت: محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری برجسته کشوری و امام جمعه موقت شیراز در شهر کارزین ، همایش تجلیل از رزمندگان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در دهستان هنگام و بخش افزر از دیگر برنامه های شاخص در این هفته خواهد بود.

 رضایی ادامه داد: پنجم مهرماه همزمان با سراسر کشور اجتماع بزرگ جوانان نقش آفرین گام دوم انقلاب اسلامی در ورزشگاه آرزادی شهر قیر با حضور دو هزار نفری جوانان به همراه رژه حماسی بسیجیان برگزار خواهد شد و اختتامیه برنامه های هفته دفاع مقدس با همایش رزمندگان و جشن هفته وحدت در امام شهر انجام خواهد شد.


فرمانده سپاه قیروکارزین با اشاره به برخی دیگراز برنامه‌ها خاطر نشان کرد: برگزاری نشست های های بصیرتی جهاد تبیین، دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان و اجرای برنامه‌های ورزشی، هر پایگاه یک خدمت، اردوهای جهادی، برخی دیگر از برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس سال ۱۴۰۲ در قیروکارزین است.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: