يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۱:۴۱:۲۰
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۳۱۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۰
نماینده اسبق فیروزآباد در مجلس شورای اسلامی:
یادواره شهدای پایگاه مقاومت بسیج شهید باهنر ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان برگزار شد.

یادواره شهدای پایگاه مقاومت بسیج شهید باهنر ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان برگزار شد.

در این یادواره حجت الاسلام سید یونس موسوی نماینده اسبق فیروزآباد در مجلس شورای اسلامی ضمن برشمردن رشادتها و دلاوریهای شهدا در دفاع مقدس افزود: امروز نام جمهوری اسلامی ایران با افتخار در دنیا می‌درخشد و این درخشش نام ایران به برکت خون شهدایی است که جان خود را تقدیم انقلاب کرده و درخت انقلاب اسلامی بواسطه خون پاک شهدا روز به روز مستحکم تر وتنومند تر می شود.

وی بیان کرد: شهدا شمع محفل بشریتند و اگر بخواهیم قله ایمان و تقوا را فتح کنیم باید بصیرت و نور شهدایی داشته باشیم.

حجت الاسلام  موسوی افزود: امام خمینی (ره) فرمودند مظهر اقتدار جمهوری اسلامی ایران شهدا هستند و امروز ایرانی که در دوره نظام ستم شاهی خوار و ذلیل بود از چنان عظمتی برخوردار است، که به خاطر قطره قطره خون شهدا و جانفشانی ایثارگران در دنیا سربلند است.

وی با اشاره به نزدیک بودن هفته دفاع مقدس گفت: باید مراسمات هفته دفاع مقدس باشکوه برگزار شده و ارزش‌های شهدا و دفاع مقدس برای نسل جوان تشریح شود تا جوانان و نوجوانان این مرز وبوم با فرهنگ جهاد و شهادت آشنا شوند.

حجت الاسلام  موسوی در پایان با اشاره به اینکه شهدا جان دادند تا ما امنیت داشته باشیم اضافه کرد: اقتدار، پیشرفت امنیت و آرامش امروز کشور و مرز‌های میهن اسلامی ثمره خون شهدا است و مسؤولین ما در هر سمتی باید مسؤول خون شهدا و خدمتگذار مردم شهید پرور ایران باشند.

نام:
ایمیل:
* نظر: