چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۱:۱۲:۱۸
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۳۱۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۴
به همت ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان برگزار شد:
سپاه ارسنجان جشن بزرگ میلاد پیامبر اعظم(ص) و امام صادق(ع) را در اینشهرستان برگزار کرد.

به همت ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان و به مناسبت ولادت با سعادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، مراسم جشنی در مسجد علی ابن ابیطالب برگزار شد.

حجت الاسلام محمدی امام جمعه موقت شهرستان ارسنجان ضمن تبریک این عید بزرگ به مسلمان بخصوص شیعیان گفت: بنیانگذار مذهب شیعه، پیغمبر اسلام است، ومذهب شیعه همان اسلام ناب محمدی است.

وی افزود: بعد از پیامبر به علت حب ریاست، سست ایمانی بعضی مسلمانان و کینه و دشمنی با حضرت علي (ع) بنی امیه به عنوان سردمداران اسلام دین جدیدی آورند و دین اسلام را به نفع خود تغییر دادند.

امام جمعه موقت شهرستان ارسنجان اظهار داشت: پیامبری که از همه جهت بی نظیر است را رئیس مکتب و امام جعفر صادق را بخاطر اینکه معارف شیعی در دوران ایشان و در سایه تعالیم آن حضرت ، انتشار یافت رئیس مذهب می گویند.

حجت الاسلام محمدی گفت: بنى اميّه ايمان را به مردم معرفی کردند ، اما شرك را معرفی نکردند، تا اگر آنان را به شرك بكشانند ، مردم متوجّه نشوند، ولی امام جعفر صادق (ع) با روشنگری و تربیت شاگردان بیشمار نقش زیادی در بیداری مسلمانان و شیعیان داشت.

وی در ادامه اظهار داشت: پیامبر اسوه حسنه و مظهر عطوفت و مهربانی با مردم بود و ما نیز باید با الگو گرفتن از رسولي كه مظهر لطف و مهرباني است، با محبت ومهربانی با افراد جامعه برخورد کنیم.

در پایان مدیحه سرایی و مولودی خوانی توسط مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (س) صورت گرفت.

نام:
ایمیل:
* نظر: