شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۲:۴۳:۱۷
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۳۱۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳
رژه خودرویی و موتوری در حمایت از عملیات غرورآفرین «طوفان الاقصی»، مقاومت فلسطین علیه رژیم غاصب اسرائیل، در شهرستان ارسنجان برگزار شد.

در راستای حمایت از عملیات غرورآفرین «طوفان الاقصی» مقاومت فلسطین علیه رژیم غاصب اسرائیل، جشن و رژه خودرویی و موتوری امروز یکشنبه شانزدهم مهرماه بعد از ساعت 19 در شهرستان ارسنجان برگزار شد.

در این رژه باشکوه مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان ارسنجان با در دست داشتن پرچم کشورهای جبهه مقاومت و سر دادن شعار، از عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی توسط حماس حمایت کردند.

سرگرد پاسدار علی قانع فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان گفت: طوفان الاقصی کابوس فروپاشی رژیم صهیونیستی را برای سران این رژیم منحوس وکسانی که به تارعنکبوت دلخوش کرده بودند، به یقین تبدیل و ثابت کرد برخی تلاش‌های مذبوحانه مانند نمایش مضحک روند عادی‌سازی، قادر نخواهد بود روند رو به افول و فروپاشی این رژیم غاصب و جعلی را کند کند.

وی افزود: اقدام شجاعانه و غافلگیرانه رزمندگان مقاومت فلسطینی صحنه‌های درخشانی از مقاومت و ایستادگی یک ملت رنج دیده و تحت ستم را به منصه ظهور نشاند.

سرگرد قانع در پایان ضمن حمایت کامل از حرکت مقتدرانه رزمندگان جبهه مقاومت در فلسطین، بر ادامه جنگ علیه صهیونیست‌ها تا آزادی قدس شریف تاکید کرد.


نام:
ایمیل:
* نظر: