آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱
فرمانده سپاه فجر:
سردار بوعلی گفت: پایگاه های مقاومت بسیج که در نمایشگاه اسوه حضور دارند فعالیت ها و اقدامات شاخص و اثرگذاری در محلات داشته اند و می توانند الگویی برای سایر پایگاه ها در سراسر استان و کشور باشند.
به گزارش روابط عمومی سپاه فجر، آئین افتتاح نمایشگاه پایگاه های مقاومت اسوه فارس با حضور سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر و آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در سپاه فجر برگزار شد.
سردار بوعلی در این مراسم ضمن تجلیل از فعالیت های اثرگذار بسیجیان در استان فارس، گفت: پایگاه های مقاومت بسیج تراز انقلاب اسلامی، بستر و منشا تحول و تعالی محلات و تربیت نسل مومن و انقلابی هستند.
وی افزود: پایگاه های مقاومت بسیج که در این نمایشگاه حضور دارند فعالیت ها و اقدامات شاخص و اثرگذاری در محلات داشته اند و می توانند الگویی برای سایر پایگاه ها در سراسر استان و کشور باشند.
فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه پایگاه های اسوه نماد و الگوی تفکر بسیجی و انقلابی هستند، گفت: امروز بسیجیان و گروه های جهادی در سراسر استان فارس در حال خدمت رسانی به مردم در مناطق محروم و کم برخوردار هستند.
سردار بوعلی با بیان اینکه سپاه فجر در سال جاری برنامه ویژه ای برای تجهیز پایگاه های مقاومت بسیج فارس در دست اجرا دارد، گفت: در بازدیدی که از نمایشگاه اسوه داشتم شاهد خلاقیت و نوآوری بسیجیان و طرح های ابتکاری آنان بودم و در گفت و گو با بسیجیان آمادگی همه جانبه سپاه فجر برای حمایت از این طرح های شاخص را اعلام کردم.
نام:
ایمیل:
* نظر: