آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۴۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس گفت: در جنگ ترکیبی تمام عیار دشمن، اقتضای مقابله با هجمه‌های دشمن، جهاد ترکیبی و همه جانبه است تا توطئه‌های دشمن در انتخابات پیش رو نقش برآب شود.
حجت الاسلام محمود محمودی زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس اظهار داشت: دشمنان جمهوری اسلامی در این برهه حساس کنونی با ایجاد هجمه ها و توطئه های مختلف در تلاشند تا با ایجاد جنگ ترکیبی مردم را برای مشارکت در صحنه سیاسی انتخابات مایوس کنند.

وی تصریح کرد: در این جنگ ترکیبی تمام عیار دشمن، اقتضای مقابله با هجمه های دشمن، جهاد ترکیبی و همه جانبه است تا توطئه های دشمن در انتخابات پیش رو نقش برآب شود.

حجت الاسلام محمودی زاده افزود: در این جنگ ترکیبی تمام عیار دشمن، اقتضای مقابله و تقابل با هجمه های از پیش تعیین شده جهاد ترکیبی و همه جانبه است تا توطئه های دشمن در صحنه انتخابات نقش برآب شود.


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس با تاکید بر اینکه یکی از برهه های حساس انقلاب اسلامی موضوع انتخابات است، تصریح کرد: تمام تلاش دشمن بر این است تا انتخابات امسال یک انتخابات کم رمقی باشد تا بتواند از آن سو استفاده کند.

حجت الاسلام محمودی زاده بر لزوم هوشیاری و پشتیبانی بیش از پیش مردم در صحنه انتخابات تاکید کرد و گفت: مشارکت، رقابت،سلامت و امنیت چهار مقوله مهمی است که رهبر معظم انقلاب به آن تاکید ویژه دارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس ضمن خدا قوت به جهادگران ملی تبیین استان فارس خطاب به این افراد بیان کرد: وظیفه همه ما در این جنگ ترکیبی، هوشیاری بیش از پیش و جلوگیری از بروز هرگونه شبهه و تردید با یک حرکت دسته جمعی برای رسیدن به قله است.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: