آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۵۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۹
فرمانده سپاه فجر:
سردار بوعلی گفت: با ایجاد ارتباط منسجم بین شرکت های دانش بنیان و نخبگان دانشگاهی با صنایع می توانیم چرخه نوسازی صنعت را بیش از پیش احیا و تولید محصولات با کیفیت صنعتی را تسهیل کنیم.

به گزارش روابط عمومی سپاه فجر، سردار یداله بوعلی در دیدار با اعضای پایگاه ها و مجموعه های مردمی نخبه پرور با تاکید بر اهمیت توسعه علمی کشور، گفت: ایجاد انگیزه در نخبگان نوجوان و جوان کشور و آماده سازی زیرساخت ها برای حضور فعال آنان در عرصه علم و دانش کارویژه و انتظار اصلی از مجموعه های علمی مرتبط با بسیج است.
وی با بیان اینکه سازمان بسیج علمی فارس با همکاری سایر نهادها طرح راه اندازی یک مرکز مجهز برای شرکت های دانش بنیان را در دست اجرا دارد، گفت: حمایت از شرکت های دانش بنیان که میزبان نخبگان علمی هستند و ایجاد ساختارهای حمایتی از این شرکت ها می تواند به تولید محصولات مبتنی بر دانش روز و فناوری های موردنیاز کشور و صنایع منجر شده و همچنین باعث کاهش وابستگی کشور به محصولات خارجی خواهد شد.
وی با تاکید بر لزوم تعامل هر چه بیشتر مسئولان و مدیران نهادها و صنایع با نخبگان،گفت: سازمان بسیج علمی و پژوهشی فارس آمادگی دارد ضمن شناسایی مسائل و مشکلات صنایع بومی استان در زمینه قطعات صنعتی و فناوری، نسبت به فعالسازی مجموعه های علمی بسیج برای حل این مسائل و مشکلات اقدام کند، که البته در این زمینه شاهد تجربه های موفقی نیز بوده ایم.
فرمانده سپاه فجر با تاکید بر لزوم و اهمیت ایجاد شبکه گسترده و منسجم علمی و نخبگانی توسط سازمان بسیج علمی، گفت: با ایجاد ارتباط منسجم بین شرکت های دانش بنیان و نخبگان دانشگاهی با صنایع می توانیم چرخه نوسازی صنعت را بیش از پیش احیا و تولید محصولات با کیفیت صنعتی را تسهیل کنیم.
وی با تاکید بر حمایت همه جانبه های سپاه فجر از نخبگان و مجموعه های دانش بنیان فارس، خاطرنشان کرد: معرفی خدمات عام المنفعه بسیج در حوزه علم، پژوهش و فناوری در هفته بسیج یکی از مسائل مهمی است که باید مورد توجه مدیران مجموعه های علمی این نهاد قرار داشته باشد.
به گزارش روابط عمومی سپاه فجر، در این دیدار سرگرد پاسدار مجید میکائیلی مسئول سازمان بسیج علمی فارس گزارشی از اقدامات و فعالیت های این سازمان در راستای حمایت از نخبگان ارائه و از آمادگی این سازمان برای حمایت از مجموعه های نخبه پرور، طرح های پژوهشی و شرکت های  دانش بنیان خبر داد.
نام:
ایمیل:
* نظر: