شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۶:۰۰:۴۹
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۳۱۵۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳
مردم انقلابی و استکبارستیز شهرستان ارسنجان همراه با سایر مناطق کشور،در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه تجمع کردند.

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان، مردم استکبارستیز شهرستان ارسنجان به همراه کودکان، دانش آموزان و کارکنان ادارات همزمان با سراسر کشور و همراه با مردم آزادیخواه جهان در محکومیت رژیم غاصب صهیونیستی و کشتار وحشیانه زنان و کودکان مظلوم غزه در میدان شهرداری ارسنجان تجمع کردند.

تجمع کنندگان با سردادن شعار‌های «مرگ بر اسرائیل»، «اسرائیل بی ریشه غزه تسلیم نمیشه» و «مرگ بر آمریکا » نفرت و انزجار خود را از از رژیم منحوس و کودک‌کش صهیونیستی و حامیان آن اعلام کردند.

حجت الاسلام بهرامي امام جمعه شهرستان در جمع تجمع کنندگان گفت: اسرائیل هیچ‌گاه نمی‌تواند به دوران قبل از عملیات «طوفان الاقصی» بازگردد.

وی افزود: رژیم صهیونیستی بزرگ‌ترین شکست اطلاعاتی و امنیتی را در عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی متحمل شد و این عملیات بزرگ نشان داد رژیم غاصب صهیونیستی هر روز به سوی اضمحلال و نابودی نزدیکتر می شود.

حجت الاسلام بهرامي با بیان اینکه کشتن مردم بیگناه و زنان و کودکان در جنگ دستاورد نظامی نیست، اظهار داشت: رژیم غاصب صهیونیستی که از جنگ زمینی به غزه و مقابله با حماس ناتوان است با حمله به بیمارستان الشفاء غزه و کشتن بیماران، کودکان و مردم عادی در پی دستاورد سازی است.

امام جمعه شهرستان ارسنجان با اشاره به آیه 5 سوره قصص افزود: خداوند اراده کرده هرجا مستضعفین مورد سلطه ظالمان قرار گیرند،حکومت و رهبری را به مستضعفان عطا کرده و آنان را وارثان زمین گرداند.

حجت الاسلام بهرامي گفت: با توجه به بشارت قرآن و طبق قوانین الهی با صبر، ایستادگی و توکلی که مردم مظلوم و مقتدر غزه و جبهه مقاومت دارند به زودی در این میدان سخت نظامی نیز بر دشمن صهیونیستی پیروز خواهند شد.




نام:
ایمیل:
* نظر: