سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۰:۵۲:۵۹
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۳۱۵۸۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷
دیدار کارکنان ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان با امام جمعه شهرستان ارسنجان بمناسبت هفته بسیج
به مناسبت آغاز هفته بسیج و در راستای تجدید عهد با ولایت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان و جمعی از کارکنان ناحیه، با امام جمعه شهرستان ارسنجان دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان، به مناسبت آغاز هفته بسیج و در راستای تجدید عهد با ولایت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان و جمعی از کارکنان ناحیه ، با امام جمعه شهرستان ارسنجان دیدار کردند.

حجت الاسلام محمودی نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان ضمن تبریک ولادت حضرت زینب(س) و هفته بسیج گفت: بسیج یک تفکر شخصی نیست و اختصاص به گروه خاصی ندارد و هر کسی که معتقد به نظام و آرمان های انقلاب اسلامی بوده و دل ور گرو نظام داشته باشد، بسیجی است. ‌

در ادامه سرگرد پاسدار علی قانع فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان ضمن تشریح برنامه های هفته بسیج افزود: در مجموع بیش از 200 برنامه با شعار «بسیج امید ملت ایران» از ۲۹ آبان‌ماه تا ۵ آذرماه به مدت یک هفته در همه پایگاه‌های تابعه اجرا خواهد شد. سپس

حجت الااسلام بهرامي امام جمعه شهرستان ضمن تبریک هفته بسیج،بسیجیان را پاسدار آرمانها، ارزش‌ها و اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و زاییده تفکرات عمیق و آینده نگری حضرت امام خمینی(ره) دانست و گفت:شاید روزی که امام خمینی (ره) بسیج را بنا نهادند، بسیج 20 میلیونی از نظر خیلی از انقلابیون یک آرمان بود اما امروز جبهه مقاومت جهانی با میلیونها نفر در سرتاسر دنیا تشکیل شده و در مقابل استکبار جهانی قد علم کرده اند که نمونه بارز آن شیخ زکزاکی در نیجریه تفکر و مکتب بسیج را پیاده کرده و شعار اصلی عاشورا یعنی ((هیهات منا الذله)) را به منصه ظهور رسانده است.

وی افزود: شجره طیبه ای که حضرت امام خمینی (ره) آن را به عنوان آرمان تعریف کردند تبدیل به درخت تناور پر ثمری شده که طوفانهای بزرگ نیز قادر به تکان دادن آن نمی باشد.

حجت الاسلام بهرامي اظهار داشت: به برکت تفکر شجره طیبه بسیج و خون شهدا امروز تاریخ مصرف گزینه نظامی در مقابل ملت بزرگ ایران گذشته و حتی برای کشورهای استکباری مصرف داخلی هم ندارد.

امام جمعه شهرستان ارسنجان ضمن محکوم کردن جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی، مقاومت مردم مظلوم غزه را برگرفته از مکتب و تفکر بسیجی دانست و افزود: به یاری خدا همین تفکر مردم غزه و جبهه مقاومت را در برابر رژیم صهیونیستی پیروز می‌کند.

حجت الاسلام بهرامي ضمن تشریح اقدامات زیر بنایی دولت انقلابی گفت: امید زیادی به حل مشکلات بوده و آینده درخشان اقتصادی در انتظار ملت ایران است و به یاری خدا دهه آینده همانند حوزه نظامی ابرقدرت اقتصادی هم خواهیم شد.

امام جمعه شهرستان ارسنجان در پایان ضمن اشاره به موضوع انتخابات اهمیت جهاد تبیین را یادآور شد و افزود: جهاد تبیین و امید آفرینی بین مردم زمینه ساز اعتماد عمومی و افزایش مشارکت در انتخابات خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: