شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۷:۳۵:۵۱
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۳۱۵۸۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳
همزمان با میلاد فرخنده حضرت زینب (س) و روز پرستار،کارکنان ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان ضمن بازدید از بخش های بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) در جمع پرستاران کادر درمان حاضر شده و با اهدای گل و شیرینی از زحمات آنها تقدیر و تشکر کردند .

به گزارش مسؤول روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان، همزمان با میلاد فرخنده حضرت زینب (س) و روز پرستار، کارکنان ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان ضمن بازدید از بخش های بیمارستان حضرت ولیعصر (عج)، در جمع پرستاران کادر درمان حاضر شده و با اهدای گل و شیرینی از زحمات آنها تقدیر و تشکر کردند .

حجت الاسلام محمودی نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان ضمن تبریک ولادت حضرت زینب (س) به پرستاران و کادر درمان گفت: روز ولادت حضرت زینب پرچمدار نهضت عاشورا که اسوه صبر، استقامت و فداکاری است به زیبایی به نام روز پرستار نامگذاری شده است.

وی افزود:پرستاران باید حضرت زینب (س) را الگوی خود قرار داده و با تأسی از حضرت زینب با صبر، مهربانی و خوش رویی با بیماران برخورد کنند.

سپس سرگرد پاسدار علی قانع فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان ، با اهداء شاخه گل و لوح ، از زحمات خالصانه دکتر شهریاری رئیس بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) شهرستان ارسنجان تشکر کرد.


نام:
ایمیل:
* نظر: