پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۱:۱۰:۲۶
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۳۱۵۹۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان در دیدار با مدیر و کارکنان آموزش و پرورش :دستاوردها و اقدامات آموزش و پرورش در تمامی حوزه ها قابل تقدیر است.
همزمان با هفته بسیج، مدیر آموزش و پرورش به همراه اعضا شورای معاونین با فرمانده و سبزپوشان خدوم سپاه ناحیه ارسنجان دیدار و گفتگو کردند.
سید اکبر کاظمی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ارسنجان ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدای والامقام به ویژه شهدای عزیز بسیجی، فرار رسیدن هفته بسبج را به لشکریان مخلص خدا تبریک گفت و اظهار داشت:در شان و منزلت بسیج همین بس که امام راحل فرمودند: من همواره به خلوص و صفای بسیجیان غبطه می خورم و از خداوند می خواهم تا مرا با  بسبجیان محشور گرداند، چرا که در دنیا افتخارم این است که خود بسیجی هستم.
سرگرد علی قانع فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان نیز ضمن قدردانی از حضور مدیر وکارکنان  آموزش و پرورش تبریک هفته بسیج خاطر نشان کرد مدیر و مجموعه آموزش و پرورش با روحیه جهادی و انقلابی که دارند توانسته اند پیشرفت های چشمگیری را در حوزه های مختلف آموزش و پرورش رقم بزنند.

سرگرد قانع همکاری و حضور سپاه در کنار آموزش و پرورش را ارزشمند و ثمر بخش دانست و گفت در تمامی زمینه ها مجموعه سپاه و بسیج در کنار آموزش و پرورش است و هر کجا که نیاز باشد اماده همکاری و تعامل با آموزش و پرورش هستیم و در این راه از هیچ تلاش و کمکی دریغ نمی کنیم

بیان خاطراتی از حاضران در جلسه در خصوص بسیج و عکس یادگاری از دیگر برنامه های این مراسم بود.
نام:
ایمیل:
* نظر: