سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۴:۰۷:۲۸
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۳۱۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس دشمن شناسی و بصیرت را از ویژگی‌های بارز شهدا دانست و بیان کرد: شهیدان در دفاع از دین و نظام بموقع مکر و حیله دشمن را شناختند و در برابر آن ایستادگی کردند.
به گزارش روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان، یادواره شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های شهدا، ایثارگران، جانبازان و رزمندگان اسلام در مسجد صاحب الزمان شهرستان ارسنجان برگزار شد .

حجت الاسلام محمودی زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس اظهار داشت: اگر از بسیج صحبت میکنیم بخاطر این است که حل مشکلات کشور نیازمند فرهنگ بسیجی است و اگر فرهنگ بسیجی که برگرفته از فرهنگ شهادت است در جامعه پیاده شود، جامعه به مسیر تکاملی می‌رسد.

 حجت الااسلام محمودی زاده به بیان ویژگی‌های شهدا پرداخت و خاطر نشان کرد: مهم‌ترین ویژگی شهدا که به واسطه آن به شهادت رسیدند ذکر ونام خدا و معنویت بود.

وی افزود: بر اساس سخنان بزرگان دین شهدا قبل از اینکه لایق شهادت شوند به مقاماتی مثل مقام رضا، نفس مطمئنه و عشقبازی با خدا می رسند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس ولایتمداری را دومین ویژگی شهدا برشمرد و اظهار داشت: ولایتمداری یکی از مهمترین وصیت شهداست، و شهدا همواره نگاه و توجهشان به لبان امام خمینی(ره) بود.

حجت الاسلام محمودی زاده در اهمیت ولایتمداری افزود: دشمنان به خاطر شناختی که از این موضوع دارند، سعی و تلاش می کنند بین امت و ولایت جدایی بیاندازند زیرا می دانند امام بدون امت اقتدار ندارد و امت بدون امام هم هیچ خطری برای استکبار ندارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس دشمن شناسی و بصیرت را از ویژگی‌های بارز شهدا دانست و بیان کرد: شهیدان در دفاع از دین و نظام بموقع مکر و حیله دشمن را شناختند و در برابر آن ایستادگی کردند.

حجت الاسلام محمودی زاده با اشاره به بیانات امام خامنه ای (مد ظله العالی) خاطر نشان کرد: ما به قله نزدیک شده ایم و دشمن در مسیر کوتاه تا رسیدن به قله هم دست از توطئه بر نمی‌دارد و بر علیه ما جنگ ترکیبی ادراکی و شناختی راه انداخته و تنها راه مقابله با دشمن جهاد ترکیبی و جهاد تبیین است تا نقشه دشمن را نقش بر آب کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس انتخابات را یکی از گردنه های رسیدن به قله دانست و اظهار داشت: مشارکت حداکثری، رقابت، امنیت انتخابات و سلامت انتخابات خواسته و نظر مقام معظم رهبری است و ابراز امیدواری کرد یازدهم اسفند شاهد حضور حداکثری مردم ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی در انتخابات باشیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: