سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۲:۲۵:۱۷
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۳۱۵۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹
در آستانه پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین رزمایش بزرگ حماسه و نمایش اقتدار بسیجیان شهرستان ارسنجان به مناسبت هفته بسیج با حضور حماسی اقشار مختلف بسیج در مسجد جامع شهرستان ارسنجان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، در آستانه پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین رزمایش بزرگ حماسه و نمایش اقتدار بسیجیان شهرستان ارسنجان به مناسبت هفته بسیج با حضور حماسی اقشار مختلف بسیج در مسجد جامع شهرستان ارسنجان برگزار شد.

بسیجیان ارسنجانی در این اجتماع حماسی آمادگی خود را برای دفاع و پشتیبانی از آرمان‌های انقلاب، دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، و حریم ولایت به نمایش گذاشتند و بار دیگر نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی بخصوص اسرائیل جنایتکار اعلام کردند.

آنها با سردادن شعار‌های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و لبیک یا خامنه‌ای بر تقویت هر چه بیشتر جبهه مقاومت انقلاب اسلامی در برابر رژیم کودک کش صهیونیستی و ضرورت مقابله با آمریکای جهان خوار و پیاده نظامش در داخل کشور تاکید کردند.

بسیجیان شرکت کننده در این تجع حماسی، عملیات غرور آفرین طوفان الاقصی را خط پایانی بر رویای سازش با رژیم صهیونیستی دانستند و اعلام کردند در امتداد خون به ناحق ریخته شهید سلیمانی تا آخرین قطره خون از آرمان قدس شریف و آزادسازی سرزمین مقدس فلسطین دفاع خواهند کرد.

سرگرد پاسدار علی قانع فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان در این رزمایش بزرگ، ضمن تبریک هفته بسیج  به بسیجیان و پیروزی جبهه مقاومت در عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی ضمن تشریح فرهنگ تفکر بسیجی ، هفته بسیج را در حقیقت فرصت و بهانه ای برای زنده نگهداشتن ارزش‌ها و تفکر بسیجی در نسل جوان و روحیه مجاهدت ، ایثار، شهادت و فداکاری دانست .

در ادامه، اصغر نعمتی مسؤول هیأت رزمندگان اسلام شهرستان ارسنجان ضمن تبریک هفته بسیج و شکست رژیم موقت و منحوس اسرائیل در مقابل رزمندگان غیور حماس، یکی از عوامل اصلی عداوت یهود نسبت به مسلمانان را تکبر و استکبار آنان دانست.

نعمتی خاطرنشان کرد: اسرائیلی‌های کودک کش مانند سایر مستكبرین دوست دارند كه ديگران در مقابل آنها ذليل و حقير و فقير و ناتوان باشند،به همين دليل آنها خود را قوم برگزیده و نژاد برتر می دانند.

وی افزود: اسرائیل غافل از روحیه بسیجی رزمندگان حماس فکر می‌کرد یک شبه می تواند، تشکیلات حماس را از بین ببرد، ولی با ایستادگی رزمندگان حماس، امروز آنها را به عنوان یک قدرت قبول کرده و با او پای میز مذاکره می نشینند، و با این اوصاف آتش بس یک شکست بزرگ برای رژیم منحوس صهیونیستی محسوب می‌شود.

 نعمتی با بیان اهمیت فعالیت‌های تشکیلاتی بسیج، اظهار داشت: در زمان ائمه هم بخاطر کمبود نیرو و کار تشکیلاتی حکومت اسلامی منسجم سر کار نیامد، اما امام خمینی(ره) باچندین سال تلاش و کادر سازی در حوزه های علمیه توانست حکومت تشکیل دهد.

وی با تشریح نقش بسیج در شکل گیری تمدن نوین اسلامی خاطرنشان کرد: هر کس می خواهد در تمدن سازی و ظهور امام زمان (عج) نقش ایفا کند باید بدون هیچ چشمداشتی در بسیج ثبت نام کند و کار تشکیلاتی را یاد بگیرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: