يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۲:۵۷:۰۰
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۳۱۵۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴
اولین گروه دانش آموزان دختر با حضور فرمانده و مسؤول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان، فرماندار، مدیر آموزش و پرورش، مسئول بسیج دانش آموزی و سایر مسئولان شهرستان ارسنجان رهسپار سرزمین نور شدند.

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان، اولین گروه دانش آموزان دختر با حضور فرمانده‌ و مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان ،فرماندار، مدیر آموزش و پرورش ،مسئول بسیج دانش آموزی و سایر مسئولان شهرستان ارسنجان رهسپار سرزمین نور شدند.

حجت الاسلام محمودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان در مراسم بدرقه دانش آموزان دختر ارسنجانی به اردوی راهیان نور دانش آموزی، که با حضور مسئولین و تعدادی از اولیاء دانش آموزان برگزار شد، اظهار داشت: کسانی که در راه زیارت وبازدید از سرزمین های راهیان نور قدم می گذارند، مطمئنا از سوی شهدا دعوت شده اند.

وی افزود: دشمن در صدد است فرهنگ شهادت را در جوانان ما کمرنگ کند و چادر را از سر دختران ما بردارد؛ اما شما زائران شهدا باید سفیر شهدا و آرمان‌های آنها باشید و با حجاب خود مشت محکمی بر دهان دشمن بزنید.

حجت الاسلام محمودی گفت: امنیت ما مدیون خون شهدایی است که با اهدای جانشان باعث شدند امروز شما در کمال آرامش و آسایش می توانید به تحصیل خود ادامه دهید.

سرگرد پاسدار علی قانع فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان نیز اظهار داشت: درهر جنگی که قبل از انقلاب رخ داده، قطعه ای از خاک کشور جدا شده اما در دوران هشت سال دفاع مقدس رزمندگان و شهدا از تمامی اقشار بخصوص دانش آموزان با اهدای جانشان اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک این مملکت به دست دشمن بیفتد.

در ادامه کاووس رضایی فرماندار شهرستان ارسنجان با بیان اینکه راهیان نور بهترین فرصت برای جهاد تبیین و مؤثرترین برنامه برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های آینده ایران اسلامی است، اظهار داشت: بعد از عاشورا افراد مختلفی سعی در زنده نگه داشتن عاشورا داشتند اما انقلاب اسلامي و حماسه هشت سال دفاع مقدس، يكي از مهم ترین صحنه هاي تاريخي است كه فرهنگ عاشورا را زنده كرد.

سید اکبر کاظمی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ارسنجان هم ضمن بیان خاطراتی از شهدا گفت: در طول سفر هر یک از شما یک شهید را برای خود انتخاب کنید و ضمن مطالعه وصیت نامه و زندگینامه شهید، با او انس بگیرید.

در پایان دانش آموزان بعد از گذر از زیر قرآن و با بدرقه مسئولین در قالب 2 دستگاه اتوبوس عازم سرزمین های نور در جنوب کشور شدند.

نام:
ایمیل:
* نظر: