پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۰۵:۴۳
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۳۱۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶
امام جمعه شهرستان ارسنجان:مردم قدرشناس ایران اسلامی امنیت، اقتدار و آسایش امروز خود را مدیون ایثار و از خود گذشتگی بسیجیان می دانند

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان، به مناسبت هفته بسیج امام جمعه، فرماندار، فرمانده و کارکنان فراجا و مسئولین ادارات شهرستان ارسنجان با فرمانده و کارکنان ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان دیدار و آغاز هفته بسیج را تبریک گفتند.

حجت الاسلام بهرامي امام جمعه شهرستان ارسنجان در این دیدار اظهار داشت: مردم قدرشناس ایران اسلامی امنیت، اقتدار و آسایش امروز خود را مدیون ایثار و از خود گذشتگی بسیجیانی می دانند که با الهام از مکتب عاشورایی حضرت ابا عبدا... الحسین (ع)،پیروزیهای بزرگی را نصیب ملت ایران کرده اند.

  کاووس رضایی فرماندار شهرستان ارسنجان در ادامه این دیدار اظهار داشت: تشکیل بسیج از برکات خداوند است و تا این نیروی الهی در کشور هست نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از سوی دشمنان تهدید نخواهد شد.

حجت الاسلام محمودی نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان نیز ضمن تشکر از حضور امام جمعه، فرماندار و مسؤولین ادارات گفت: شما در خط مقدم خدمت بی‌منت به مردم قرار دارید و این نمونه بارز تفکر بسیجی است و این هفته متعلق به مسؤولین خدوم نظام نیز می باشد.

در ادامه، سرگرد پاسدار علی قانع فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان ضمن تبریک هفته بسیج به مسؤولان بسیجی از آنها تشکر و قدردانی کرد و در خصوص همکاری جهت اجرای امورات شهرستان توسط بسیجیان جهادگر اعلام آمادگی کرد.

وی افزود: بسیجی بودن به پرونده و کارت عضویت و ظاهر نیست بلکه بسیجی به تفکر، اعتقاد و باور است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان خطاب به مسؤولین ادارات گفت: بسیجی به جناح خاص و زمان خاصی اختصاص ندارد و مسئولان باید روش و کردار شهید نواب صفوی و دیگر شهدا را سرلوحه اعمال خود قرار دهند.

نام:
ایمیل:
* نظر: