آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۹
جانشین فرماندهی سپاه فجر:
سرهنگ پاسدار جمالی گفت: دفاع و پاسداری از انقلاب اسلامی از وظایف مهم بسیج است و همواره در این عرصه ها حضور فعال و درخشان داشته است.

به گزارش روابط عمومی سپاه فجر، جشنواره مالک اشتر ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت بقیه ا... (عج) شیراز با حضور سرهنگ پاسدار هاشم جمالی جانشین فرماندهی سپاه فجر برگزار شد.
سرهنگ پاسدار جمالی در این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج به آحاد بسیجیان استان فارس، گفت: بسیج محدود به جغرافیا و تاریخ نیست و نوجوانان و جوانان جوانان انقلابی در قالب این نهاد هرجا نیاز کشور باشد حضور پیدا می کنند.
وی با بیان اینکه ایستادگی در مقابل جبهه استکبار برگرفته از تفکر بسیجی است، خاطرنشان کرد: دفاع و پاسداری از انقلاب اسلامی از وظایف مهم بسیج است و همواره در این عرصه ها حضور فعال و درخشان داشته است.
جانشین فرماندهی سپاه فجر با بیان اینکه معلم بسیجی، پزشک بسیجی، دانشمند بسیجی و فعالیت خالصانه هر شخصی که تفکر بسیجی دارد منشا پیشرفت و توسعه ایران اسلامی است، گفت: کارها و پروژه های بزرگ عام المنفعه که برای اجرا سال ها زمان نیاز دارد، با حضور داوطلبانه بسیجیان در مدت زمان کوتاهی اجرا و به نتیجه می رسد.
سرهنگ پاسدار جمالی با بیان اینکه بسیجیان مطیع محض ولایت، هستند: شخصیت بزرگ شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نمونه و الگوی شاخص بسیجی است که تا پای جان پای آرمان های والای انقلاب اسلامی ایستاده است.
به گزارش روابط عمومی سپاه فجر، در این مراسم از بسیجیان و رده های برتر ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت بقیه ا... (عج) شیراز تجلیل شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: