آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۸
فرمانده سپاه فجر خبر داد:
سردار بوعلی گفت: بسیجیان فارس در موضوع آزادی زندانیان جرائم غیرعمد (نذر رهایی)، توزیع بسته های معیشتی و طرح های آبرسانی به مناطق محروم برای استان افتخار آفرینی کرده اند.

به گزارش روابط عمومی سپاه فجر، سردار یداله بوعلی در بازدید از ویژه برنامه های شاخص هفته بسیج در سپاه ثارالله (علیه السلام) شیراز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیجی، گفت: با تلاش همه جانبه بسیجیان، فارس بعنوان یک استان موفق و برتر در موضوع کمک به نیازمندان و توزیع بسته های معیشتی در سطح کشور معرفی شده است.
وی افزود: در مراسم امروز بیش از ۶۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۴۰۰ میلیون تومان که از طرف خیرین نیک اندیش آماده سازی شده به نیازمندان اهدا شد.
فرمانده سپاه فجر خاطرنشان کرد: بسیجیان فارس در موضوع آزادی زندانیان جرائم غیرعمد (نذر رهایی)، توزیع بسته های معیشتی و طرح های آبرسانی به مناطق محروم برای استان افتخار آفرینی کرده اند.
وی با تاکید بر اهمیت ترویج فرهنگ و سبکِ زندگی قرآنی در جامعه، گفت: بمناسبت هفته بسیج اولین دارالقرآن بسیج در شیراز با تلاش ناحیه بسیج ثارالله (علیه السلام) آغاز بکار کرد.
سردار بوعلی با اشاره به برگزاری یادواره امیران، سرداران و ۱۵ هزار شهید فارس، گفت: به همین مناسبت اجرای ویژه برنامه ها و طرح های قرآنی از جمله ختم قرآن و تربیت حافظان قرآن کریم به نیت شهدای فارس بصورت جدی و منسجم پیگیری می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: