آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۷۴۵
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲
جانشین فرمانده سپاه فجر فارس
جانشین فرمانده سپاه فجر فارس رسالت امروز هر بسیجی را جهاد تبیین عنوان کرد و گفت: این امر باید با روش‌های خلاقانه و جدید متناسب با شرایط روز جامعه انجام شود.
هاشم جمالی، جانشین فرمانده سپاه فجر فارسبه گزارش ایکنا از فارس، جشنواره مالک اشتر سپاه حضرت احمدبن موسی(ع) شیراز و آئین تجلیل از رده‌های برتر بسیج و تقویت محله اسلامی با حضور جانشین فرماندهی سپاه فجر استان فارس و فرماندهان پایگاه‌ها و حوزه‌ها، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه و فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) شیراز امروز، ۳۰ آذرماه در سالن همایش صنعت، معدن و تجارت فارس برگزار شد.

هاشم جمالی، جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس در این مراسم با بیان اینکه مسجد مرکز و محور فعالیت‌های انقلابی است و به تعبیر امام (ره) این سنگر را باید حفظ کرد، گفت: همکاری و هماهنگی صمیمانه امام جماعت، بسیجیان و هیئت امنای مسجد یکی از شاخصه‌های اصلی مسجد تراز انقلاب اسلامی است.

وی با تصریح اینکه جذب نسل نوجوان و جوان به مسجد یکی از رسالت‌های مهم بسیج است، بیان کرد: وحدت رویه بین ارکان مسجد، اخلاق‌مداری و نقش دادن به نوجوانان و جوانان در برنامه‌ها از عوامل موفقیت و تاثیرگذاری مساجد در محلات است.

جمالی با تأکید بر لزوم توجه فعالان فرهنگی مساجد به برگزاری برنامه‌های فاخر و مخاطب پسند، گفت: امروز جهاد تبیین رسالت مهم هر بسیجی است و برای انجام این وظیفه مهم باید از روش‌های خلاقانه و جدید متناسب با شرایط روز استفاده کنیم.

جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس تأکید کرد: مسجد تراز انقلاب اسلامی که در امورات محله تاثیرگذار بوده و محور وحدت است اولین و مهم‌ترین گام برای تحقق محله اسلامی است.
انتهای پیام
نام:
ایمیل:
* نظر: