يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۰:۰۳:۴۱
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۳۱۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵
جانشین ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان گفت: حضور شهدا در شهر‌ها و روستا‌ها باعث معطر شدن فضای مراسمات به عطر او ترویج فرهنگ یثار و شهادت می‌شود.

سرگرد پاسدار روح الله میرزائیان جانشین ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان  ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام‌الله‌علیها) اظهار داشت: شهرستان ارسنجان از عصر پنج‌شنبه ۱۶ آذرماه، میزبان یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس بود.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای استقبال از پیکر شهید گمنام خاطرنشان کرد: با توجه به ایام ۱۶ آذر و روز دانشجو، مراسم این روز با حضور دانشجویان در محل دانشگاه آزاد شهرستان ارسنجان برگزار می شود.

سرگرد میرزاییان ادامه داد: مراسم وداع و تجدید میثاق با شهدای گمنام دوران دفاع مقدس، روز جمعه در روستاهای مختلف شهرستان برگزار  شد.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان با اشاره به اینکه هیئات مذهبی هم میزبان شهدا خواهند بود، خاطرنشان کرد: وجود با برکت این شهیدان باعث معطر شدن فضای مراسمات به عطر ایثار و شهادت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می شود.

سرگرد میرزاییان تصریح کرد: آیین شبی با شهدا نیز جمعه شب در سالن بصیرت شهرستان ارسنجان با حضور بسیجیان،خانواده های شهدا و کارکنان ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان برگزار می شود.

وی گفت: روز شنبه نیز مدارس شهرستان ارسنجان میزبان شهدای گمنام خواهند بود.

نام:
ایمیل:
* نظر: